CBS gevraagd: aantallen Saab's

1985-1987
De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » di 17 jul, 2007 18:31

esalet schreef:Gooi voor mijn part die hele folder maar onder de scan, yummie!
Dat wil ik best wel doen, maar deze brochure komt grotendeels overeen met de nederlandse versie van het zelfde jaar. :wink:
Later op de avond zal ik alsnog die van de noorse versie's plaatsen, in z'n geheel.

Overigens op deze website kun je ook gegevens van de SAAB 90 vinden, net als van de andere modellen, hoofdzakelijk voor
de komst van de SAAB 900 Classic, ook al is er over dat model ook wel wat te vinden. :wink:
Trouwens op de SAAB 99 met 5versnellingen heb je eigenlijk dezelfde 'meeruitrusting' gehad als bij de SAAB 90 met 5 versnellingen. :idea:

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » di 17 jul, 2007 20:23

De900C-GAS schreef:Trouwens op de SAAB 99 met 5versnellingen heb je eigenlijk dezelfde 'meeruitrusting' gehad als bij de SAAB 90 met 5 versnellingen. :idea:
De tellers, schuifdakoptie en wielmaten zijn gelijk.
De 5-bak van een 90 heeft een primair 6, die van een 99 primair 7. Is mijn ervaring, ik heb daar geen documentatie van.
Geen voorspoiler op de 99.
Ruitenwisserinterval alleen op MY84.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » di 17 jul, 2007 20:31

Paul99 schreef:De tellers, schuifdakoptie en wielmaten zijn gelijk.
De 5-bak van een 90 heeft een primair 6, die van een 99 primair 7. Is mijn ervaring, ik heb daar geen documentatie van.
Geen voorspoiler op de 99.
Ruitenwisserinterval alleen op MY84.
Ik had het effe niet over het 'technische vlak', maar meer over het 'verkooppraatje' in de brochure's. :wink:
Vandaar ook dat ik een gedeelte in cursief gezet had, kijk maar: eigenlijk dezelfde 'meeruitrusting'!! :idea:

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » do 19 jul, 2007 7:05

Helaas wat vertraging opgelopen, het scannen en met name het 'doorlinken' naar Photobucket, duurde
behoorlijk wat langer dan wat ik had verwcht, vandaar. :oops:

De gehele brochure is verplaats naar: Brochure's en advertentie's, in de fotogallerij, met dank aan paul99. :P

En binnenkort zal daar nog wel meer verschijnen.:wink:

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » do 19 jul, 2007 9:33

De900C-GAS schreef:.. ik heb de gehele noorse brochure van de SAAB 90 hieronder alsnog geplaatst, op de 'kaft' na.
...
binnenkort zal ik in een ander topic, in een ander subforum, met 'nog wat anders' komen.
Misschien kun je het hele spul ook mailen naar "Shan"; shan.saab@gmail.com of saab96rally@yahoo.com.sg
Hij heeft een site met veel SAAB brochures; http://www.geocities.com/vintagesaab/

Plaats reactie