Help, met spoed gezocht: stuurkolom saab 90, lage km-stand

1985-1987
jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 09 apr, 2008 21:46

ook bedankt.. weet ik weer wat de marktprijzen zijn. :lol:
Heb er nog een zooi over.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » do 10 apr, 2008 18:21

Ik heb nog een foto gevonden die ik ooit heb gemaakt. De onderste is het oude type uit mijn 99T MY80, de bovenste uit 90 MY 87.

Afbeelding

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 10 apr, 2008 19:04

Oud Chinees :x spreekwoord: "Eén plaatje zegt meer dan duizend woorden". :wink:

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » do 10 apr, 2008 23:04

Mooi dat je :bluethumb: geslaagd bent Etienne! En dat je auto maar weer snel de weg terug op mag!

Lian :O:

peter salet
Geregistreerd lid

Bericht door peter salet » vr 11 apr, 2008 13:03

gelukkig , probleem met stuurkolom weer opgelost. altijd lachen op het forum , je krijgt meestal een paar goede tips en daarnaast de meest onzinnige opmerkingen

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » za 12 apr, 2008 8:07

sb129h schreef:En dat je auto maar weer snel de weg terug op mag!

Nog bedankt voor je tips en illustraties via pb-circuit.

En van 't zelfde, hopelijk is jouw 90 ook weer snel "en route".

Hij (zij?) moet toch echt een glansrol spelen volgend jaar bij de International Saab Meeting in Nederland (!), als een 90 met bijna een half miljoen kilometers die nog dagelijks (nou ja bijna dagelijks) in gebruik is dank zij veel TLC van de eigenaresse.

Zullen we een Saab 90 - kraampje gaan inrichten?

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » za 12 apr, 2008 10:19

Als vertegenwoordigers voor het meest verguisde model van de Saab-familie? Klinkt als een uitdaging! :P

PS: de mijne kan alweer rijden hoor! Linkerklauwtje is vervangen, het rechterklauwtje is inmiddels ook binnen. Hij staat nu nog op z'n logeeradres, waar de Clio weer terug naar toe gaat als de 90 helemaal tip-top is.

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » za 12 apr, 2008 10:44

hahaha mooi geschreven hoor.

Hij (zij?) moet toch echt een glansrol spelen volgend jaar bij de International Saab Meeting in Nederland (!), als een 90 met bijna een half miljoen kilometers die nog dagelijks (nou ja bijna dagelijks) in gebruik is dank zij veel TLC van de eigenaresse.

TLC = tender loving care en dat gebruikte mijn aller grootste vriend Elvis Presley altijd, zelfde als TCB wat ik ook altijd gebruik, en ik ben blij dat jou meisje het zusje van de mijne ? weer goed is en we samen op gaan naar de 25 jaar voor de oldtimer.
groetjes en een goed weekend.

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » zo 13 apr, 2008 21:57

Da's ruim een half miljoen km's inmiddels en van deze zijde ook de nodige tlc :P .
Cornell

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » ma 14 apr, 2008 20:19

mmd1962 schreef:
TLC = tender loving care en dat gebruikte mijn aller grootste vriend Elvis Presley altijd, zelfde als TCB wat ik ook altijd gebruik, en ik ben blij dat jou meisje het zusje van de mijne ? weer goed is en we samen op gaan naar de 25 jaar voor de oldtimer.
groetjes en een goed weekend.
Dank dank, de jouwe moet er dan ook bij staan uiteraard!!

Maar nou heb ik een blackout: TCB? Tender Clubbing Boxers? Total Clutch Breakdown? Terrific Clouds Breaking? Timeless Clueless Brains? Tools Crowded Barn?

Help, wat is het?

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » ma 14 apr, 2008 20:24

sb153b schreef:Da's ruim een half miljoen km's inmiddels en van deze zijde ook de nodige tlc :P .
Cornell
Owwwww, al OVER de magic half million, wow.
En inderdaad, laten we de Saabfluisteraar himself niet vergeten!!!!

Plaats reactie