Joepie ik rij een 90!
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
utan
- Geregistreerd lid
Ha, ha ik heb met mijn 99 precies hetzelfde gehad
Sleepcontact in het stuur idd. Het was in Zweden en we werden nogal raar aangekeken. Een Saab die toetert in elke bocht. Ergens op een bergweggetje de claxondraad eraf getrokken en tot onze verbazing............nog steeds getoeter in elke bocht. Nog een keer stoppen, andere draad ook weggehaald (toen kwam ik erachter dat er dus 2 claxons in zitten) en klaar. Daarna volledig vergeten (wanneer gebruik je je claxon ook) om vervolgens bijna afgekeurd te worden bij de APK een half jaar later wegens geen toetert. Jongens van de garage hadden alvast een nieuwe claxon gemonteerd maar kwamen er toen achter dat de Saab toeterde bij elke bocht
Ze hebben het sleepcontactje nog even rechtgezet en........klaar
Kortom, we hebben het er nog wel eens over in huize utan.
Kortom, we hebben het er nog wel eens over in huize utan.
-
esalet
- Donateur (8x)

-
sb129h
- Donateur (2x)

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
sb129h
- Donateur (2x)

Dank je wel Daan!
Maarreh, de 90 heeft alweer een nieuw "euveltje"! 'n Krrraakje van 3e naar 2e versnelling.
Van 1 naar 2 naar 3 naar 4 naar 5 en weer terug van 5 naar 4 naar 3 en van 2 naar 1 geen probleem. Van 3 terug naar 2 =
... Dan gaan die mensen op de stoep wéér omkijken en hoofdschudden met een gezicht van "die kan echt niet rijden"
.
Dat is vast iets moeilijker dan 4 kruiskoppies, een zaklamp en een kruiskopschroevendraaier?
Hoor graag!
Lian
(krrraak!)
Maarreh, de 90 heeft alweer een nieuw "euveltje"! 'n Krrraakje van 3e naar 2e versnelling.
Van 1 naar 2 naar 3 naar 4 naar 5 en weer terug van 5 naar 4 naar 3 en van 2 naar 1 geen probleem. Van 3 terug naar 2 =
Dat is vast iets moeilijker dan 4 kruiskoppies, een zaklamp en een kruiskopschroevendraaier?
Hoor graag!
Lian
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sb129h
- Donateur (2x)

O yes, je voelt (en hoort, brrrrr...) die tandjes lekker over elkaar knarsen.
't Was al niet de best onderhouden bak in de wereld, dat wisten we vorig jaar al voordat we 'm samen met het motorblok in de 90 hebben gedaan, op het moment dat we de plug eronder uit draaiden en de stroperige restanten van wat ooit v-bakolie was er uit zagen komen. Het zou me niks verbazen als dat de eerste, originele olie nog was. Maar hij schakelde verder nog prima. Dat-ie het nu al begeeft...
Nog kans op kapot rubber in de bakbedieningsstang net onder het schutbord of zo? Iets simpels mag ook hoor, heren
!
Lian
(krraak)
't Was al niet de best onderhouden bak in de wereld, dat wisten we vorig jaar al voordat we 'm samen met het motorblok in de 90 hebben gedaan, op het moment dat we de plug eronder uit draaiden en de stroperige restanten van wat ooit v-bakolie was er uit zagen komen. Het zou me niks verbazen als dat de eerste, originele olie nog was. Maar hij schakelde verder nog prima. Dat-ie het nu al begeeft...
Nog kans op kapot rubber in de bakbedieningsstang net onder het schutbord of zo? Iets simpels mag ook hoor, heren
Lian
-
sb129h
- Donateur (2x)

Sinds gisteren kraakt hij niet meer van 3 naar 2. Vanzelf over gegaan.
Handrem die eigenlijk nog gesteld had moeten worden nadat-ie was blijven hangen, waarna de remblokjes zijn verwisseld en een en ander los is geweest, hoeft voor zover ik kan overzien ook niet meer te worden gesteld. Doet 't ook weer als vanouds. Heeft-ie blijkbaar ook zelf gedaan.
Een bezoekje aan Hulst heeft waarschijnlijk net zo'n effect op de auto als Lourdes op d'n katholieke tobbert...
Lian
Handrem die eigenlijk nog gesteld had moeten worden nadat-ie was blijven hangen, waarna de remblokjes zijn verwisseld en een en ander los is geweest, hoeft voor zover ik kan overzien ook niet meer te worden gesteld. Doet 't ook weer als vanouds. Heeft-ie blijkbaar ook zelf gedaan.
Een bezoekje aan Hulst heeft waarschijnlijk net zo'n effect op de auto als Lourdes op d'n katholieke tobbert...
Lian