Een saai bericht

1985-1987
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Een saai bericht

Bericht door esalet » wo 28 mar, 2012 19:31

Dax schreef:Ha,ha, nou zal ik bekennen naar aanleiding van jouw verhaal vanmiddag een bandje met Greatest Hits van Abba gescoord te hebben op MP, voor de beleving in de 99 :mrgreen:
Goeie zet, het is echt een extra dimensie om dit te draaien in een oude Zweedse auto.

Nog even dit ter aanvulling, de tekst was ook erg toepasselijk.
Zeker wetende dat ik die auto al "kende" toen hij gloednieuw was met 000.037 km op de teller.
Hij heeft alleen maar méér karakter gekregen!
http://www.youtube.com/watch?v=RXmB8fLlFrM

Foll
Geregistreerd lid

Bericht door Foll » wo 28 mar, 2012 23:25

esalet schreef: Op de terugweg deed ik een ABBA cassettebandje (jongeren: kijk even op Wikipedia wat dit is) in de Clarion made for SAAB radiocassettespeler die ik van de winter heb ingebouwd. En welk nummer begint? "As good as new". Hoewel dit na 303.000 km een beetje een overstatement is, heb ik toch heerlijk meezongen. :singer:
Om nog even op je beginpost terug te komen.. Deze jongeman van net 19 jaar oud heeft afgelopen week een radio met casette speler gekocht voor zn 900 classic om die moderne met cd-speler te vervangen :mrgreen:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 29 mar, 2012 10:22

Foll schreef:Om nog even op je beginpost terug te komen.. Deze jongeman van net 19 jaar oud heeft afgelopen week een radio met casette speler gekocht voor zn 900 classic om die moderne met cd-speler te vervangen :mrgreen:
That's the spirit! :applause:

Foll
Geregistreerd lid

Bericht door Foll » do 29 mar, 2012 11:11

nike schreef:Een jonge man van 19 die ook ABBA in zijn 900 gaat meezingen :?:

(ik zie een nieuw format: The Voice of SF)
Haha :lol: . Een casettespeler vind ik vet, maar ABBA gaat me net iets te ver :mrgreen:

@esalet: Jazeker! :D

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » do 29 mar, 2012 12:08

In ieder geval beter dan dat het bandje met Money Money Money begonnen was :D

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » do 29 mar, 2012 14:35

Dat de TS z'n auto van stal gehaald heeft en 'n nieuwe apk erop gekregen heeft , vind ik niet saai, is super zelfs.
Maar dat daar ABBA bij gedraaid moet worden,dat is pas saai. Waarschijnlijk heeft de TS dit ook bedoeld :lol:
Bij zo'n wagen hoort de Boss, Bruce Springsteen

Grt Hennie

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 29 mar, 2012 17:44

Blindstra schreef:In ieder geval beter dan dat het bandje met Money Money Money begonnen was :D
:lol: :lol: :lol:
Was ook wel toepasselijk geweest.
Ik heb alle onderhoudsrekeningen (ook reparaties, banden enz.) vanaf 13 sept 1986 in een Excel-sheet ingevoerd.
Grand Total tot op heden: EUR 23.063,04 :shock: :surprise:
Dit is exclusief de aanschaf, die was EUR 15.600, waarbij nog kwamen EUR 400 afleveringskosten en EUR 227 radio, antenne en console.
De originele radio en console zijn een paar jaar geleden gestolen in Utrecht ;-(+ , de antenne is al twee keer vervangen, maar de auto is er nog. Originele motor, bak, bekleding en 75% originele lak.
Hell yeah! :headbang3:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 29 mar, 2012 17:46

berta schreef:Dat de TS z'n auto van stal gehaald heeft en 'n nieuwe apk erop gekregen heeft , vind ik niet saai, is super zelfs.
Maar dat daar ABBA bij gedraaid moet worden,dat is pas saai. Waarschijnlijk heeft de TS dit ook bedoeld :lol:
Bij zo'n wagen hoort de Boss, Bruce Springsteen

Grt Hennie
Geen zorgen, ik heb een hele la met jaren tachtig muziek op cassettes (ik was toen een twintiger) en voor elke stemming voor elck wat wils! :headphones:

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » do 29 mar, 2012 22:15

Gelukkig, leuk he als je die oude cassettes na 25-30 jaar terug vindt. Was dit nu je muzieksmaak toen. Yes , GEWELDIG.
Vandaag de dag noemen we dat nostalgie :D

Grt Hennie

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » vr 30 mar, 2012 16:39

Geen kwaad woord over ABBA, he :donot:?

Ik ben al lang van plan om eens een tijd lang enkel muziek te draaien in mijn auto (via cassette uiteraard)
uit het bouwjaar van de betreffende auto :oops:.
Bijvoorbeeld het album 'Voulez-vous' van ABBA voor de GLs ('79) en hun afscheidsplaat in de 99 ('82) :P.

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » vr 30 mar, 2012 19:37

IK

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » vr 30 mar, 2012 23:08

OMG..

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » za 31 mar, 2012 9:59

http://www.youtube.com/watch?v=HzO3Y_Yjdaw" onclick="window.open(this.href);return false;

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » zo 01 apr, 2012 11:34

Geweldig!

9000fan
Geregistreerd lid

Bericht door 9000fan » zo 01 apr, 2012 11:46

Inderdaad Geweldig ! :lol:

Plaats reactie