Pagina 1 van 1
Verdamper probleem
Geplaatst: za 20 jun, 2026 16:18
door fuga
Hoe krijg je dit ding los? De bovenste schroef is los. De onderste daarvan heb ik de kop kapot moeten boren. Maar nog zit het kreng vast.

Re: Verdamper probleem
Geplaatst: ma 22 jun, 2026 17:37
door jansen
Expansie ventiel zal wel vast zitten op de onderste schroefdraad die was ook totaal verroest, maar waarschijnlijk heb je ook nodig een nieuwe verdamper 2x inbus bout om die expansieklep weer vast te zetten en ook een nieuwe schroefplaat die op de verdamper gaat.
https://www.rendcarparts.nl/onderdelen- ... 93171816AL
Re: Verdamper probleem
Geplaatst: di 23 jun, 2026 12:58
door fuga
De schroefplaat is hopelijk nog te redden. De rest wordt vervangen.
Re: Verdamper probleem
Geplaatst: wo 24 jun, 2026 12:48
door fuga
Missie geslaagd. Alles zelf vervangen en laten vullen.