Handgeschakeld????

2002-2012
Plaats reactie
Kruimel
Geregistreerd lid

Handgeschakeld????

Bericht door Kruimel » di 02 jun, 2026 21:28


Gebruikersavatar
rademaker
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Handgeschakeld????

Bericht door rademaker » di 02 jun, 2026 22:01

ik ga voor het antwoord "nee"'

Gebruikersavatar
klaasj
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Handgeschakeld????

Bericht door klaasj » di 02 jun, 2026 22:21

Ja hoor. Met de hand de pook bedienen.

Gebruikersavatar
busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Handgeschakeld????

Bericht door busy » di 02 jun, 2026 23:12

automaat en met de hand bedienen Nee geen handgeschakelde bak

Kruimel
Geregistreerd lid

Re: Handgeschakeld????

Bericht door Kruimel » wo 03 jun, 2026 7:23

Maar is de prijs gebaseerd op een handbak of automaat?

Gebruikersavatar
busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Handgeschakeld????

Bericht door busy » wo 03 jun, 2026 9:45

gewoon een foutje in de advertentie. prijs gebaseerd hoe de auto er staat. hand of automaat maakt bij deze versie niet zoveel uit in prijs.

Gebruikersavatar
fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Handgeschakeld????

Bericht door fozwart » do 04 jun, 2026 14:07

Kruimel schreef:
wo 03 jun, 2026 7:23
Maar is de prijs gebaseerd op een handbak of automaat?
Dat kun je misschien beter aan de verkoper vragen.

Plaats reactie