night panel
-
Sytske
- Geregistreerd lid
- Berichten: 303
- Lid geworden op: zo 17 jan, 2010 9:14
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
night panel
Betreft een Saab 9.3 2008. De bediening van het nightpanel en de knop dimmen dasboardverlichting werken niet meer. Waar te zoeken voor de oorzaak?
-
fozwart
- Donateur (7x)

- Berichten: 7448
- Lid geworden op: do 04 sep, 2008 22:49
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: night panel
Night panel weet ik zo niet, wat werkt er precies niet (helemaal niet of deels niet)
De plus-min van de dashboardverlichting werkt alleen als het donker is. Eenmaal goed ingesteld dan dimt die automatisch. Wat werkt daar precies niet aan?
De plus-min van de dashboardverlichting werkt alleen als het donker is. Eenmaal goed ingesteld dan dimt die automatisch. Wat werkt daar precies niet aan?
In the end, everything will be okay. If it's not okay, it's not the end
Saab 9-3 Cabrio 1.8t 2004
Saab 9-3 SS 1.8t, 2008, Biopower
Saab 9-3 Cabrio 1.8t 2004
Saab 9-3 SS 1.8t, 2008, Biopower
-
Sytske
- Geregistreerd lid
- Berichten: 303
- Lid geworden op: zo 17 jan, 2010 9:14
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: night panel
Op het dashboard zijn schakelaren voor het bedienen van het nightpanel (aan/uit) en de dashboardverlichting (laag/hoog). Beide werken niet.
-
fozwart
- Donateur (7x)

- Berichten: 7448
- Lid geworden op: do 04 sep, 2008 22:49
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: night panel
Ook niet als het donker is?
In the end, everything will be okay. If it's not okay, it's not the end
Saab 9-3 Cabrio 1.8t 2004
Saab 9-3 SS 1.8t, 2008, Biopower
Saab 9-3 Cabrio 1.8t 2004
Saab 9-3 SS 1.8t, 2008, Biopower
-
Sytske
- Geregistreerd lid
- Berichten: 303
- Lid geworden op: zo 17 jan, 2010 9:14
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: night panel
Nee, geen enkele reactie. Omdat beide schakelaars niet werken, vermoed ik dat er een relais (o.i.d.) van de dashboardverlichting defect is. Ik begin met een controle van de schakelaars (met exemplaren van de sloop). Als dat niets oplevert, dan maar verder zoeken.
-
Sytske
- Geregistreerd lid
- Berichten: 303
- Lid geworden op: zo 17 jan, 2010 9:14
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: night panel
De dashboardverlichting werkt overigens wel maar dan constant op dezelfde sterkte.
-
fozwart
- Donateur (7x)

- Berichten: 7448
- Lid geworden op: do 04 sep, 2008 22:49
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: night panel
Als je die (alleen als het donker is) niet kunt verstellen dan is er dus iets met je schakelaartjes. Zijn niet los te vervangen.
In the end, everything will be okay. If it's not okay, it's not the end
Saab 9-3 Cabrio 1.8t 2004
Saab 9-3 SS 1.8t, 2008, Biopower
Saab 9-3 Cabrio 1.8t 2004
Saab 9-3 SS 1.8t, 2008, Biopower