Sinds kort is mijn vader komen te overlijden en hij reed de laatste 20 jaar een grijze 1.8 9-3 sportsedan uit 2004
Nu is de auto te koop maar ik zoek hier het liefst een liefhebber hiervoor en waar kan dat beter als hier zou je denken.
Ik zie alleen geen verkoop topics dus geen idee of het mag, een dezer dagen gaat de auto op marktplaats vermoed ik.
Het betreft een auto waarvan de laatste jaren al het onderhoud van is gedaan rekeningen van totaal zon 12.000 euro in de afgelopen 20 jaar. 192.000 gelopen en bij de 190k nog een beurt gehad , nieuwe apk erop weer. Auto zelf is zeer netjes ik zie alleen wat steenslag pitjes op de motorkap en een klein deukje in de achterklep. Het is een Nederland geleverd auto boekjes ook afgestempeld en altijd in onderhoud geweest bij auto Radstake later auto Westerveld geworden (omgeving Doetinchem )
Geen idee wat een reëel bedrag is voor een nette Saab met onderhoud het is natuurlijk geen cabrio of turbo maar ik zat aan 2500e te denken.
Zijn er mensen die hier eventueel interesse in hebben ? Veel nieuwe onderdelen waaronder kachel motor , distributie riem is gedaan enzo enzo .. heb zon 30 rekeningen erbij