Xenon koplampen

2002-2012
Plaats reactie
tvanmiddelkoop
Geregistreerd lid

Xenon koplampen

Bericht door tvanmiddelkoop » wo 19 jun, 2024 22:00

Voor mijn 9-3 Aero ss hagelnieuwe Xenon koplampen op de kop getikt, beetje impuls maar hopelijk beter al de standaard halogeen.
Mijn vraag is of het eigenlijk ‘gewoon’ plug and play is of dat er nog iets moet gebeuren?
Aka eerst kopen dan nadenken

Sa93Ve
Geregistreerd lid

Re: Xenon koplampen

Bericht door Sa93Ve » wo 19 jun, 2024 22:14

Nee, er moet een ballast tussen. Daarna is het plug&play. Voorheen was en Lince maar die is er mee gestopr. Die verkocht super goede setjes en ik ben gelukkig ruim op tijd geweest et de aanschaf ervan.

Om je wat op weg te helpen: https://www.ledperf.nl/hid-xenon-kit-35 ... 14246.html

Je hebt de 35w versie nodig.

reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door reiernumans » wo 19 jun, 2024 22:31

Originele xenon koplampen retrofitten is best een klusje. Ik zou ze verkopen, een set nieuwe halogeen koplampen bestellen en daar een setje LED lampjes in zetten. Met de juiste lampjes en een simpele tech2 handeling werkt dat zonder geknipper of storingen.

Lacher
Geregistreerd lid

Bericht door Lacher » wo 19 jun, 2024 22:35

Volgens mij is dat niet plug and play, level sensors en andere bekabeling.

Sa93Ve
Geregistreerd lid

Bericht door Sa93Ve » do 20 jun, 2024 8:15

reiernumans schreef:
wo 19 jun, 2024 22:31
Originele xenon koplampen retrofitten is best een klusje. Ik zou ze verkopen, een set nieuwe halogeen koplampen bestellen en daar een setje LED lampjes in zetten. Met de juiste lampjes en een simpele tech2 handeling werkt dat zonder geknipper of storingen.
Ik las erover heen dat het xenon koplampen waren. Inderdaad dan verkopen en 'gewone' koplampen erop. Veel simpeler en dan is de keus Xenon of LED zonder veel gedoe ook makkelijker.

Mrwhoopie
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Mrwhoopie » za 22 jun, 2024 13:25

Het is niet plug and play want je zal de wasinstallatie moeten voorzien en de hoogteregeling.

Indien het OEM koplampen zijn wil ik ze eventueel wel van je overnemen.

Plaats reactie