Pagina 1 van 1
Welke cabrio
Geplaatst: di 15 mar, 2022 21:30
door Paulobekio
Ik wil graag een saab cabrio kopen. Heb wel eens in het 9-3 type gereden, ca 2001, die behoorlijk tordeerde. Ben opzoek naar een jonger model, met niet teveel kms. Wil er dan graag gas inzetten. Wat raadt men mij aan??
HgrPaul
Budget max 10k
Re: Welke cabrio
Geplaatst: di 15 mar, 2022 22:07
door RonnieW
Re: Welke cabrio
Geplaatst: di 15 mar, 2022 22:10
door automobilia
Hi!
ik rijd sinds nou ja precies een week een 9-3 cabrio. Ik ben meer dan tevreden wat een wagen! Als nieuweling in de Saab wereld vind ik dit beter rijden en handelbaar als bijvoorbeeld een Mercedes-Benz of iets van Citroen C5 beide voertuigen heb ik ook gereden. Iets nieuwer/jonger cabrio, begrijp ik dan ook wel weer. Maar dat is ieder zijn eigen smaak.......De meine blijft.
Bert
Re: Welke cabrio
Geplaatst: di 15 mar, 2022 22:35
door martinphili
RonnieW schreef: ↑di 15 mar, 2022 22:07
.....Deze bijvoorbeeld : ....
Iets boven het budget van 10k

Re: Welke cabrio
Geplaatst: di 15 mar, 2022 23:39
door RonnieW
Stond er eerst niet bij van 10K. Als je er 1 met weinig kms zoekt kom je met 10k niet ver. suc6
Re: Welke cabrio
Geplaatst: wo 16 mar, 2022 0:01
door DV 9-3
Paulobekio schreef: ↑di 15 mar, 2022 21:30
Ik wil graag een saab cabrio kopen. Heb wel eens in het 9-3 type gereden, ca 2001, die behoorlijk tordeerde. Ben opzoek naar een jonger model, met niet teveel kms. Wil er dan graag gas inzetten. Wat raadt men mij aan??
HgrPaul
Budget max 10k
Als je een jonger model zoekt dan de 9-3 van 2001, dan kom je automatisch uit op een 9-3 ng.
Voor 10K is er best eentje te vinden met minder dan 200K km's.
Ik raad je aan om voor aankoop een aankoopkeuring te laten doen door een goeie specialist.
Re: Welke cabrio
Geplaatst: wo 16 mar, 2022 0:05
door RoelandV
RonnieW schreef: ↑di 15 mar, 2022 23:39
Stond er eerst niet bij van 10K. Als je er 1 met weinig kms zoekt kom je met 10k niet ver. suc6
Dat valt wel mee hoor:
https://www.gaspedaal.nl/saab/9-3/cabri ... 0&srt=pr-a
Re: Welke cabrio
Geplaatst: wo 16 mar, 2022 8:51
door Paulobekio
Dus vanaf 2003? 2004?
Re: Welke cabrio
Geplaatst: wo 16 mar, 2022 8:53
door Paulobekio
Dank@ Roeland, er staan er idd best wat op!