Pagina 1 van 10

eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 0:59
door fozwart
Kreeg gisteren een mailtje van Henrik Glad, de ontwerper van de eSID, dat ik een eSID 03-06 kon bestellen. Meteen maar gedaan, ga nu in spanning af zitten wachten wanneer hij arriveert.

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 6:47
door jonasewp124
Na die mail gaat het meestal snel.
Of toch toen ik men esid2 bestelde.
Veel plezier ermee als je hem hebt is superleuk gadget, alleen in begin opletten dat je niet meer zit te spelen ermee dan op de weg letten terwijl je rijdt :D

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 9:49
door postma
Is deze deze esid 03-06 bedoeld voor de 9-3 van voor 2007 en heeft hij dezelfde functie's als de esid2?

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 10:19
door fozwart
Ja, zit zelfs iets meer op

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 11:15
door raspaardje
Ik heb me vorige week op de lijst laten plaatsen door Henrik.
Goed te horen dat de eerste al deze kant op komt!

Zie verder: https://www.facebook.com/pg/esid.se/pos ... e_internal" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 11:39
door DionHPT
Zo gauw als ze uit zijn heb ik ze ook op voorraad.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 14:22
door Hertog
Leuke gadget. Als ik de Facebook pagina goed begrijp kun je er ook custom strings (en icons?) heen sturen. Even in de gaten houden :).

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 14:25
door ThunderNet
Ik heb 'm sinds vorige week binnen, en zaterdag begonnen met inbouwen, hopelijk vanavond verder mee zodat ik de boel vanavond ook werkend heb :)

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 14:28
door fozwart
ThunderNet schreef:Ik heb 'm sinds vorige week binnen
Ah, je bent me voor. Ben benieuwd, de facebook info ziet er veelbelovend uit.

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 14:30
door 1.9TiD
Ook geschikt voor bj 2005 my 2006? Of echt voor vanaf 2007 met het 'nieuwe' dashboard?

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 14:30
door ThunderNet
fozwart schreef:
ThunderNet schreef:Ik heb 'm sinds vorige week binnen
Ah, je bent me voor. Ben benieuwd, de facebook info ziet er veelbelovend uit.
jij was toch in bezit van een werkende Tech2? Wil namelijk een ICM-2->3 wissel doen aangezien de boel nu toch open/los is, en m'n aux moet opnieuw aangemeld worden denk ik. Het is iig nogal een priegelwerkje en dan met name door de stekkers.

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 14:31
door ThunderNet
1.9TiD schreef:Ook geschikt voor bj 2005 my 2006? Of echt voor vanaf 2007 met het 'nieuwe' dashboard?
Alleen 03-06 :)

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 14:34
door fozwart
ThunderNet schreef:jij was toch in bezit van een werkende Tech2?
Ja, ik heb er een, maar is dat niet heel erg ver rijden voor jou?

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 14:38
door ThunderNet
fozwart schreef:
ThunderNet schreef:jij was toch in bezit van een werkende Tech2?
Ja, ik heb er een, maar is dat niet heel erg ver rijden voor jou?
Hangt er even vanaf wat er onder "Noorden" valt bij jou :)

Re: eSID 03-06

Geplaatst: di 26 sep, 2017 14:40
door fozwart
1.9TiD schreef:Ook geschikt voor bj 2005 my 2006? Of echt voor vanaf 2007 met het 'nieuwe' dashboard?
Voor alle modellen met een SID boven op het dashboard.