eSID 03-06

2002-2012
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)

eSID 03-06

Bericht door fozwart » di 26 sep, 2017 0:59

Kreeg gisteren een mailtje van Henrik Glad, de ontwerper van de eSID, dat ik een eSID 03-06 kon bestellen. Meteen maar gedaan, ga nu in spanning af zitten wachten wanneer hij arriveert.

Gebruikersavatar
jonasewp124
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: eSID 03-06

Bericht door jonasewp124 » di 26 sep, 2017 6:47

Na die mail gaat het meestal snel.
Of toch toen ik men esid2 bestelde.
Veel plezier ermee als je hem hebt is superleuk gadget, alleen in begin opletten dat je niet meer zit te spelen ermee dan op de weg letten terwijl je rijdt :D

Gebruikersavatar
postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: eSID 03-06

Bericht door postma » di 26 sep, 2017 9:49

Is deze deze esid 03-06 bedoeld voor de 9-3 van voor 2007 en heeft hij dezelfde functie's als de esid2?

Gebruikersavatar
fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: eSID 03-06

Bericht door fozwart » di 26 sep, 2017 10:19

Ja, zit zelfs iets meer op

Gebruikersavatar
raspaardje
Donateur
Donateur

Re: eSID 03-06

Bericht door raspaardje » di 26 sep, 2017 11:15

Ik heb me vorige week op de lijst laten plaatsen door Henrik.
Goed te horen dat de eerste al deze kant op komt!

Zie verder: https://www.facebook.com/pg/esid.se/pos ... e_internal" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
DionHPT
Geregistreerd lid

Re: eSID 03-06

Bericht door DionHPT » di 26 sep, 2017 11:39

Zo gauw als ze uit zijn heb ik ze ook op voorraad.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hertog
Geregistreerd lid

Re: eSID 03-06

Bericht door Hertog » di 26 sep, 2017 14:22

Leuke gadget. Als ik de Facebook pagina goed begrijp kun je er ook custom strings (en icons?) heen sturen. Even in de gaten houden :).

ThunderNet
Geregistreerd lid

Re: eSID 03-06

Bericht door ThunderNet » di 26 sep, 2017 14:25

Ik heb 'm sinds vorige week binnen, en zaterdag begonnen met inbouwen, hopelijk vanavond verder mee zodat ik de boel vanavond ook werkend heb :)

Gebruikersavatar
fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: eSID 03-06

Bericht door fozwart » di 26 sep, 2017 14:28

ThunderNet schreef:Ik heb 'm sinds vorige week binnen
Ah, je bent me voor. Ben benieuwd, de facebook info ziet er veelbelovend uit.

Gebruikersavatar
1.9TiD
Geregistreerd lid

Re: eSID 03-06

Bericht door 1.9TiD » di 26 sep, 2017 14:30

Ook geschikt voor bj 2005 my 2006? Of echt voor vanaf 2007 met het 'nieuwe' dashboard?

ThunderNet
Geregistreerd lid

Re: eSID 03-06

Bericht door ThunderNet » di 26 sep, 2017 14:30

fozwart schreef:
ThunderNet schreef:Ik heb 'm sinds vorige week binnen
Ah, je bent me voor. Ben benieuwd, de facebook info ziet er veelbelovend uit.
jij was toch in bezit van een werkende Tech2? Wil namelijk een ICM-2->3 wissel doen aangezien de boel nu toch open/los is, en m'n aux moet opnieuw aangemeld worden denk ik. Het is iig nogal een priegelwerkje en dan met name door de stekkers.

ThunderNet
Geregistreerd lid

Re: eSID 03-06

Bericht door ThunderNet » di 26 sep, 2017 14:31

1.9TiD schreef:Ook geschikt voor bj 2005 my 2006? Of echt voor vanaf 2007 met het 'nieuwe' dashboard?
Alleen 03-06 :)

Gebruikersavatar
fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: eSID 03-06

Bericht door fozwart » di 26 sep, 2017 14:34

ThunderNet schreef:jij was toch in bezit van een werkende Tech2?
Ja, ik heb er een, maar is dat niet heel erg ver rijden voor jou?

ThunderNet
Geregistreerd lid

Re: eSID 03-06

Bericht door ThunderNet » di 26 sep, 2017 14:38

fozwart schreef:
ThunderNet schreef:jij was toch in bezit van een werkende Tech2?
Ja, ik heb er een, maar is dat niet heel erg ver rijden voor jou?
Hangt er even vanaf wat er onder "Noorden" valt bij jou :)

Gebruikersavatar
fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: eSID 03-06

Bericht door fozwart » di 26 sep, 2017 14:40

1.9TiD schreef:Ook geschikt voor bj 2005 my 2006? Of echt voor vanaf 2007 met het 'nieuwe' dashboard?
Voor alle modellen met een SID boven op het dashboard.

Plaats reactie