9-3NG 2.0t Vector.
-
DV 9-3
- Donateur

Re: 9-3NG 2.0t Vector. Puntjes op de i, deel 3. Beetje poetsen.
Shine on, you crazy....
-
9-3turbo205
- Donateur (3x)

Dankbaar werk, vooral bij zwarte auto's waar al een tijdje weinig poetswerk aan gebeurd is
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Dank u!
Geniaal nummer!
"Now there's a look in your eyes. Like black holes in the sky..."
Klopt inderdaad, er komt meer "diepte" in de lak, soort van wetlook. Maar op een zwarte auto zie je dan ook wel elke foutje, pluisje, spikkeltje. En nu komen de gele pollen eraan...9-3turbo205 schreef: ↑di 25 apr, 2023 21:29Dankbaar werk, vooral bij zwarte auto's waar al een tijdje weinig poetswerk aan gebeurd is
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: 9-3NG 2.0t Vector. Software update.
Die 175pk voelt toch maar een beetje tam aan i.c.m. de automaat en ik ben een beetje verwend met de 220pk van de 900S en de 300pk/400Nm van de 9-5NG Aero.
We zijn ondertussen een paar honderd km verder met de cabrio, stage 0 is ook wel achter de rug en dus klaar voor een milde tune
Bin downloaden.

Een mild stage sausje erover, zodat we rond 200pk zitten.

Bin uploaden.

Dit rijdt al veeeeel beter, vooral die 50Nm extra meer koppel is erg fijn
We zijn ondertussen een paar honderd km verder met de cabrio, stage 0 is ook wel achter de rug en dus klaar voor een milde tune
Bin downloaden.

Een mild stage sausje erover, zodat we rond 200pk zitten.

Bin uploaden.

Dit rijdt al veeeeel beter, vooral die 50Nm extra meer koppel is erg fijn
-
evo
- Donateur (2x)

Hey Vyv, als je wilt kijk ik je bin voor je na.
O.a. mengsel en onsteking van stock kan in de hogere regionen zeker verbeterd worden.
T8 is ook makkelijk loggen via de obdii stekker. Kun je goed zien of je je onsteking goed hebt staan.
Groet!
O.a. mengsel en onsteking van stock kan in de hogere regionen zeker verbeterd worden.
T8 is ook makkelijk loggen via de obdii stekker. Kun je goed zien of je je onsteking goed hebt staan.
Groet!
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Mooi aanbod van Trionic-Yoda himself
Je hebt een bin in je mailbox.
Je hebt een bin in je mailbox.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: 9-3NG 2.0t Vector. Motorkapisolatie pluggen
Iemand een tip of goed alternatief voor die plastic pluggen waarmee je de motorkap isolatie vastzet, ik heb er een heleboel nodig maar heb er geen 7 euro per stuk voor over

-
Ibanez
- Geregistreerd lid
Re: 9-3NG 2.0t Vector. Motorkapisolatie pluggen.
Daar wordt inderdaad de hoofdprijs voor gevraagd. Bij J&D zijn ze iets voordeliger:
www.jendvandenbosch.nl/motorkap-isolati ... 52371.html
www.jendvandenbosch.nl/motorkap-isolati ... 52371.html
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Zo laten?Vyv schreef: ↑di 02 mei, 2023 20:40Iemand een tip
Zoals altijd geldt ook hier: beter duur dan niet te koop. Ik ben blij dat het überhaupt nog te krijgen is, voor zolang het nog duurt (bij Orio zijn ze out of stock momenteel).
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Ik heb geen moeite met geld uitgeven aan mijn auto's maar niet aan iets onnozels zoals een plastic plug, denk dat ik er 10 nodig heb, dat is dan 70 euro voor iets wat qua productie 10 cent kost? Zal wel eens kijken bij onze Chinese vrienden van Ali.
-
brinky
- Donateur

Op de sloop er een paar uitwippen?
-
Bummer
- Geregistreerd lid
Gogel eens op ‘plastic automotive fastener’ en er komt een heleboel klein grut voorbij.Vyv schreef: ↑di 02 mei, 2023 20:40Iemand een tip of goed alternatief voor die plastic pluggen waarmee je de motorkap isolatie vastzet, ik heb er een heleboel nodig maar heb er geen 7 euro per stuk voor over![]()
Die dingen zijn namelijk niet meer zo specifiek voor Saab als dat ze op vroegere modellen waren.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Ik zie op Ali hele zakken van dat spul aangeboden worden, zal daar eens een bestelling doen.

-
PeterJanssen
- Donateur

Koop een verzamelpakket en je hebt voor jaren en vele toepassingen genoeg