Turbo x en trekhaak
-
peterberg
- Donateur (3x)

Re: Turbo x en trekhaak
De leer van de bestuurdersstoel ziet er nogal "gebruikt" uit. Heel wat minder mooi dan de mijne die nog geen 180k heeft gelopen....misschien toch mijlen? Anders is geen onderhoud aan het leer gedaan...
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Ik vind deze Turbo-X toch wel serieus een mooie wagen. Echt alle opties zitten erop en dan die aparte koplampen en achterlichten
Uniek.
-
rutgerreinier
- Donateur

Nu begint die 2.8TX toch weer te kriebelen i.p.v. mijn Ttid Aero
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Is een nette prijs, maar als je pech hebt komt er een haldex en een ketting bij.Gele aero schreef: ↑ma 12 aug, 2019 14:51Ligt het aan mij of is dit echt idioot goedkoop voor een Turbo X met deze km-stand (of zijn het mijlen?)?
Maar dan weet je ook wat je hebt
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Nu staat deze Turbo-X weer te koop eerst met trekhaak bij Grouwstra en nu zonder trekhaak met nieuwe diffuser bij Paas en 2k duurder? https://link.marktplaats.nl/m1522335787

En met trekhaak uit cache.

En met trekhaak uit cache.

-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Deze Turbo-X heeft al op verschillende plaatsen te koop gestaan, ondermeer in Apeldoorn en in Deventer.
En nu staat-ie dus - zonder trekhaak maar met diffuser - in Emmen.
De auto is in 2014 geïmporteerd en heeft volgens de RDW 5 eigenaren gehad. Who's next?

En nu staat-ie dus - zonder trekhaak maar met diffuser - in Emmen.
De auto is in 2014 geïmporteerd en heeft volgens de RDW 5 eigenaren gehad. Who's next?
-
rutgerreinier
- Donateur

Een US SPecs mag idd minder trekken dan een EU.turbopilot schreef: ↑vr 06 mar, 2020 17:27en mag volgens de rdw 1700kg trekken
Mijn vorige Saab cabrio US had ook geen trekgewicht.
Via België idd verklaring gekregen en heeft rdw het aangepast op 1550 terwijl EU 1600kg mogen trekken.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Mijn Estate komt ook uit de US maar mag gewoon 1600 kg trekken volgens de kentekengegevens van de RDW
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Mijn vers aangeschafte TX estate is een import uit Belgie en heeft een geregistreerd trekgewicht van 1600kg.
Is er bekend welk merk/type trekhaak er goed onder een TurboX bumber past?
Is er bekend welk merk/type trekhaak er goed onder een TurboX bumber past?
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
rutgerreinier
- Donateur

Ik heb ook een verticaal in te steken trekhaak onder mijn Aero Ttid. Vond wel dat hij achter heel laag boven de grond lag met bagage en voor er achter. Ik tikte de drempels in onze wijk aan. Maar die zijn ook extreem hoog. Vorige jaar heb ik hulpverleen van MAD erbij geplaatst en nu blijft hij mooi recht.
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Toch bijzonder dat de RDW zoveel fouten maakt
.
-
rutgerreinier
- Donateur

Dat ze trekgewicht op kentekenbewijs van een TX zetten, bedoel je dan...