ik heb nog 4 dingen op het verlanglijstje staan maar of ze ooit gaan komen, dat is wat anders. 1. 1 upgrade vind ik maar niet, 2. 1 upgrade heb ik, maar moet aangepast worden en 2 andere upgrades zijn besteld
en voor de rest zal het inderdaad onderhoud en bijwerken zijn, zodat ie nog lang meekan...
Berichtdoor J.vandermeulen » za 20 jul, 2019 15:20
Het is altijd schoon om te zien dat de echte liefhebbers een Saab meer als kunstvoorwerp zien dat als non-descript vervoermiddel. Er zit een onvolkomenheid in mijn bumper en bij mijn andere auto's zal me dat jeuken maar bij de Caabrio is dat storend.
Mooie wagen hoor!
Heb recent mijn Sport Sedan ook ingeruild voor n Sport Estate uit 2007 (face lift)
Ben wel erg geïnteresseerd in jouw Pioneer project. Heb je dit zelf gedaan? En welke stuurwiel interface heb je gebruikt? Connects2? InCarTec? En werken de telefoon knopjes op het stuur ook?
En meteen ook een achteruitrij camera geïnstalleerd?
Dank je. Ik heb de set van InCarTec. Alle stuurknoppen werken, zowel telefoon als muziekskippen en volume. Achteruitrijcamera heb ik niet gedaan, zie er niet meteen het nut van...
zo mooi! Maareuh, waar blijft die diffusor toch!? Dat maakt de auto mijnsinziens af aan de achterkant . Stiekem vind ik de carbon versie van Maptun mooier dan die van Hirsch maar ik heb de Hirsch al vanaf dag 1 en toen had maptun nog geen alternatief helaas.
Het is vloeken in de hirsch kerk, maar ik moet toegeven dat ik vooralsnog de aero diffuser mooier vind ... en al helemaal met de aero uitlaat. Heb het soms al overwogen, maar dan zou ik ook de hirsch uitlaat willen...