loslatende coating knoppen enzo
-
BergenB
- Donateur (4x)

Re: loslatende coating knoppen enzo
Goedkoopste voor de knopjes is hier:
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... Tgw7cfylp4
Heb je voor rond de 35€ incl. verzenden en douane in huis.
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... Tgw7cfylp4
Heb je voor rond de 35€ incl. verzenden en douane in huis.
-
fozwart
- Donateur (7x)

Die kun je wel bestellen maar die passen niet op je navigatie module. Mocht je ze willen gebruiken voor je airco, dan passen ze ook niet. Met andere woorden, onbruikbaar voor jouw auto. Er zijn geen knopjes beschikbaar voor jouw model.BergenB schreef: ↑zo 03 jan, 2021 19:42Goedkoopste voor de knopjes is hier:
Op ebay zijn wel plakplaatjes te koop. Ervaringen zijn daar wel verschillend bij.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

die knopjes passen toch echt op de MY2004 ACC unit van BergenB 
-
fozwart
- Donateur (7x)

[]
Daar wel, maar niet op de MY2010 van degene die ze graag wil hebben

Reden: Quote verwijderd
-
BergenB
- Donateur (4x)

Precies en ik dacht dat de TS ook een model van voor 2007 had, vandaar.RoccoH schreef: ↑zo 03 jan, 2021 22:15die knopjes passen toch echt op de MY2004 ACC unit van BergenB![]()
Maar in iedergeval wie de knopjes voor het AC panel zoekt voor het oude model, goedkoper vind je ze niet.
-
J.vandermeulen
- Donateur

Ik heb inderdaad een caab uit 2005 maar daar zijn de knopjes allemaal nog heel van.
Op de navimodule van de 9-3X zijn twee toetsen vervaagd. Plakkertjes zijn niet helemaal je van het. Maar kennelijk is er geen oplossing voor.
Saab had dit niet goed voor elkaar al komen de knopjes natuurlijk van Delphi/Grundig. De VW van mijn vrouw heeft hier overigens ook flink last van.
Op de navimodule van de 9-3X zijn twee toetsen vervaagd. Plakkertjes zijn niet helemaal je van het. Maar kennelijk is er geen oplossing voor.
Saab had dit niet goed voor elkaar al komen de knopjes natuurlijk van Delphi/Grundig. De VW van mijn vrouw heeft hier overigens ook flink last van.
-
fozwart
- Donateur (7x)

Bij ons hebben we best veel merken rijden maar alleen de knopjes van de Mercedes Sprinters blijven goed. Die zijn gebouwd op zwaar gebruikers.J.vandermeulen schreef: ↑zo 03 jan, 2021 22:54De VW van mijn vrouw heeft hier overigens ook flink last van.
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

J.vandermeulen schreef: ↑zo 03 jan, 2021 22:54Ik heb inderdaad een caab uit 2005 maar daar zijn de knopjes allemaal nog heel van.
Er is altijd een oplossing
https://www.carplastix.com
-
rutgerreinier
- Donateur

De stickertjes zijn geen succes?
Wel over na gedacht, maar nooit echt het resultaat gezien.
Alleen een filmpje van de verkoper, maar dat is meer gevalletje van: wij van wc eend, adviseren wc eend
Wel over na gedacht, maar nooit echt het resultaat gezien.
Alleen een filmpje van de verkoper, maar dat is meer gevalletje van: wij van wc eend, adviseren wc eend
-
fozwart
- Donateur (7x)

Ik heb het één keer gezien, dat was niks. Kan natuurlijk ook aan de knutselaar hebben gelegen. Op internet lijkt het heel wat.
-
Dikketrip
- Donateur (3x)

Check saab rhenen ff..
Die heeft volgens mij nieuwe orginele units voor extreem concurrerende prijzen.
Als je nummer wilt mag je pm maar je kan ook google.
-
Dikketrip
- Donateur (3x)

Als je knoppen goed zijn zou ik ze maar meteen aflakken;)
De coating is gewoon heel minimaal. Ook raar voor een knop die je heel veel gaat gebruiken.
De coating is gewoon heel minimaal. Ook raar voor een knop die je heel veel gaat gebruiken.
-
fozwart
- Donateur (7x)

Delphi/Grundig?Dikketrip schreef: ↑ma 04 jan, 2021 19:08Check saab rhenen ff..
-
J.vandermeulen
- Donateur

Met aflakken bedoelt dikke trip blanke lak op de toetsen spuiten?
Lijkt een slimme oplossing om toekomstige schade te voorkomen.
Lijkt een slimme oplossing om toekomstige schade te voorkomen.
-
fozwart
- Donateur (7x)

Wie weet, ik heb het in ieder geval nog nooit geprobeerd. Je zou dan ook nog aan matte of satijn blanke lak kunnen denken. Misschien kun je een oude unit op de kop tikken en het daarop uitproberen.