Pagina 1 van 1
Topgear
Geplaatst: ma 30 mei, 2005 12:23
door Ranja
Ik was gisteren op de engelse TV topgear aan het kijken.
- De hele crew vond de 9-3 Sport estate een mooie en veel belovende auto.
- Bij de 2 deurs coupé competitie moest op het laatst worden gerallycrosst en daar deed ook een 900 vierdeurs mee. Deze is wel uitgevallen.
Re: Topgear
Geplaatst: ma 30 mei, 2005 12:32
door nacra 93
Gezien en heb in mijn broekgepist van het lachen.
Ze hadden wel commentaar over de kofferbak zou volgens hun klein zijn
Ze hadden het ook over een 4*4 debat wie weet daar iets over

Re: Topgear
Geplaatst: ma 30 mei, 2005 13:00
door dpw_vd_wijk
nacra 93 schreef:Gezien en heb in mijn broekgepist van het lachen.
Ze hadden wel commentaar over de kofferbak zou volgens hun klein zijn
Ze hadden het ook over een 4*4 debat wie weet daar iets over

Ach, moet je eens de kofferbak van een Audi A4 of A3 variant bekijken. Of die van een Folfo V50. Dat zijn ook lachertjes. De meeste auto's met een grote kofferbak zijn of te duur voor de meeste mensen of zien er niet uit. Saab maakt in het geval van de 9-3 estate gewoon de keuze om toch een betaalbare estate te maken die er mooi uitziet en toch wat extra's kan vervoeren tov de Sports Sedan. En gelukkig hebben ze die keuze gemaakt, want wat is het toch een plaatje.
Re: Topgear
Geplaatst: ma 30 mei, 2005 14:16
door Niels
Was leuk idd, vooral die heerlijke Jag XJS was mooi! Dat is toch wel een auto die ik ooit nog eens zou willen hebben. Ik weet dat je dat niet moet willen, maar toch
Overigens reed die 900 idd ook mee in de rally. Ergens in het midden zag je hem in de 'pits' staan met de motorkap open. Volgens mij einde verhaal voor de 900.
Re: Topgear
Geplaatst: di 31 mei, 2005 0:57
door Ruud
Komt er nog een herhaling van dat iemand weet op BBC?
Re: Topgear
Geplaatst: di 31 mei, 2005 2:55
door dpw_vd_wijk
Ruud schreef:Komt er nog een herhaling van dat iemand weet op BBC?
Volgens mij niet, maar op den duur komt de uitzending wel bij Veronica terecht.
Re: Topgear
Geplaatst: di 31 mei, 2005 8:55
door Niels
Vaak ook op BBC World (als je kabelboer dat al biedt) maar die lopen vaak ook één of twee weken achter.
Overigens komt het volgende week niet, ivm vrouwenvoetbal

Re: Topgear
Geplaatst: di 31 mei, 2005 10:38
door Hannes
De kabelboer hier biedt niet eens veronica.

Dus geen top gear op vrijdag avond.
Hannes
Re: Topgear
Geplaatst: di 31 mei, 2005 13:43
door Sjo
Naast dat het te downloaden is via Bittorent (niet helemaal legaal lijkt me), wordt het vanavond om 8 uur weer herhaald. Op BBC 2 (zou dit komen door de staking die aan de gang is?).
Re: Topgear
Geplaatst: di 31 mei, 2005 20:25
door Robbert
Ruud schreef:Komt er nog een herhaling van dat iemand weet op BBC?
Komt ook op Veronica: waarschijnlijk pas volgend jaar (Sorry ik zag pas later een gelijkluidend bericht).
Re: Topgear
Geplaatst: di 31 mei, 2005 20:27
door verde900
Op dit moment (20.00-21.00 op 31mei) is de herhaling hiervan.