Driving in my Saab
Geplaatst: za 26 feb, 2005 16:25
Op het nwe album van Tori Amos (the Beekeeper)
singt ze over haar saab naar Ierland. Leuk nummertje.
http://www.yessaid.com/lyrics/ireland.html
singt ze over haar saab naar Ierland. Leuk nummertje.
http://www.yessaid.com/lyrics/ireland.html