Pagina 1 van 1

Driving in my Saab

Geplaatst: za 26 feb, 2005 16:25
door Cugel
Op het nwe album van Tori Amos (the Beekeeper)
singt ze over haar saab naar Ierland. Leuk nummertje.

http://www.yessaid.com/lyrics/ireland.html

Re: Driving in my Saab

Geplaatst: do 24 mar, 2005 22:57
door WGT90
alison lee freeman zingt ook over een saab in 'alison's saab story'. over dat ze al haar paychecks naar de mechanic met brengen etc.
te downloaden via itunes o.a.

http://www.cdbaby.com/cd/alfreeman