Wie is de gemiddelde Saabrijder..?
-
topgear
- Geregistreerd lid
Wie is de gemiddelde Saabrijder..?
Wie is nu de gemiddelde Saab rijder vraag ik mij wel eens af.
Zijn dat mensen net zoals mijzelf, 49 jarige man, gelukkig getrouwd, 2 kinderen die bijna het huis uit gaan, werkend als Accountant en een tweede huisje in Frankrijk. Wie bent u nu eigenlijk, wie zijn al die personen die dezelfde Saab passie delen?
Dit zou ik nu wel eens willen weten.
Vriendelijke groet,
Topgear
Zijn dat mensen net zoals mijzelf, 49 jarige man, gelukkig getrouwd, 2 kinderen die bijna het huis uit gaan, werkend als Accountant en een tweede huisje in Frankrijk. Wie bent u nu eigenlijk, wie zijn al die personen die dezelfde Saab passie delen?
Dit zou ik nu wel eens willen weten.
Vriendelijke groet,
Topgear
-
lala01
- Geregistreerd lid
Jeetje, maargoed...
Er zullen vast wel mensen zijn zoals jij die in een Saab rijden, persoonlijk ziet mijn situatie er iets anders uit.
Ten eerste ben ik een vrouw, 30 jaar, nog geen kinderen, wel een partner en wij zijn tweeverdieners. Eigenlijk kun je ons wel echte Juppen noemen..
.. Ik geniet iig wel enorm van mijn Saab, rijdt heerlijk, vooral voor lange afstanden en files uitstekend!
Wat voor Saab heb jij? Wij een 9-3 Cabriolet!
ciao!
-
topgear
- Geregistreerd lid
-
sb129h
- Donateur (2x)

Laat ik me dan maar gelijk aansluiten bij lala01: ook ik vrouw, dertiger, no kids, wel 'n kerel in the house en sinds kort gelukkig weer tweeverdieners, maar ik zou mezelf niet echt een jup willen noemen.
Dat van dat huis mag best, maar als er dan eentje komt staat-ie waarschijnlijk in Zweden.
En er komen alleen maar meer Saabs bij, dus dat zit ook wel goed!
Dat van dat huis mag best, maar als er dan eentje komt staat-ie waarschijnlijk in Zweden.
En er komen alleen maar meer Saabs bij, dus dat zit ook wel goed!
-
jelger
- Geregistreerd lid
2-verdieners, op 2 lokaties
met 3 Saabs en 1 Lexus.
wat zou de gemiddelde lezer hieruit opmaken??
de Saabs zijn varierend in leeftijd 18-21 jaar. de Lexus "asobak" een jaar of 4.
leven beide op dit moment een 'kaal' leven verder. mijn 'wederhelft' zit normaal gesproken op 9 tijdzones van mij af, nu is ze 6 zones hier vanaf aan de andere zijde... hopelijk volgt er volgend jaar een meer samengevoegd leven. kinderen zijn er niet.. is niet echt praktisch op dit moment
wat zou de gemiddelde lezer hieruit opmaken??
de Saabs zijn varierend in leeftijd 18-21 jaar. de Lexus "asobak" een jaar of 4.
leven beide op dit moment een 'kaal' leven verder. mijn 'wederhelft' zit normaal gesproken op 9 tijdzones van mij af, nu is ze 6 zones hier vanaf aan de andere zijde... hopelijk volgt er volgend jaar een meer samengevoegd leven. kinderen zijn er niet.. is niet echt praktisch op dit moment
-
verde900
- Donateur

-
gj900
- Donateur (9x)

-
topgear
- Geregistreerd lid
-
9-3SS
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

Even een duikje gedaan in de historie en kwam o.a. deze tegen :topgear schreef:gj9000, zou jij mij dan misschien kunnen vertellen waar die reeds geplaatste topics staan. Heb uiteraard al zelf gezocht, maar vergeefs..
viewtopic.php?t=1257 (Leeftijd)
viewtopic.php?t=9018 (Werk)
viewtopic.php?t=8774 (Interesse)
viewtopic.php?t=5207 (Sport)
viewtopic.php?t=2551 (Relatie automerk en hobby's)
viewtopic.php?t=2857 (Hobby's 2)
In mindere mate beeldbepalend zijn o.a. :
viewtopic.php?t=7631 (Vorige auto)
viewtopic.php?t=6870 (Geen Saab, wat dan?)
viewtopic.php?t=7426 (Vriend(in))
viewtopic.php?t=7417 (Auto vader)
viewtopic.php?t=7425 (Auto moeder)
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Wat is je leeftijd? was een topic.
Wat voor Saab rij je?
Wat doe jij voor werk?
Allerhande topic's waar toch van alles uit te halen is.
Ik ben Edwin, 31 jaar, getrouwd een zoontje van 15 maanden.
Ik werk als ICT service desk medewerker, mijn vrouw bij een gemeente.
We hebben twee Saabs een 9-3 uit 1998 en een 900 uit 1988
Wat voor Saab rij je?
Wat doe jij voor werk?
Allerhande topic's waar toch van alles uit te halen is.
Ik ben Edwin, 31 jaar, getrouwd een zoontje van 15 maanden.
Ik werk als ICT service desk medewerker, mijn vrouw bij een gemeente.
We hebben twee Saabs een 9-3 uit 1998 en een 900 uit 1988
-
Leonardo da Vinci
-
verde900
- Donateur

Om de een of andere reden geloof ik niet dat jij een gemiddelde bent hier...Leonardo da Vinci schreef:Hmm...
Er zijn werkelijk lieve vrouwen in deze wereld, maar blijf ver weg van diegene ik mee geweest ben, tenzij je in een poppenspell wil leven.
Het zijn (helaas) allemaal eenzame spinnen geworden...
Kinderen,.. ik hoop het niet.
Meer materie dan een SAAB heb ik ook niet.
-
Leonardo da Vinci
die zinsnede hat ik zojuist weggehaald opdat het wel heel voor de hand liggend is!verde900 schreef:Om de een of andere reden geloof ik niet dat jij een gemiddelde bent hier...Leonardo da Vinci schreef:Hmm...
Er zijn werkelijk lieve vrouwen in deze wereld, maar blijf ver weg van diegene ik mee geweest ben, tenzij je in een poppenspell wil leven.
Het zijn (helaas) allemaal eenzame spinnen geworden...
Kinderen,.. ik hoop het niet.
Meer materie dan een SAAB heb ik ook niet.