De radiator zit in de kofferrruimte. De luchthappers aan de zijkant zorgen voor de noodzakelijke luchtstroom naar de radiator.
stoere SAAB 96
-
Maarten
- Lid van verdienste
stoere SAAB 96
2,8 V6 twin turbo
De radiator zit in de kofferrruimte. De luchthappers aan de zijkant zorgen voor de noodzakelijke luchtstroom naar de radiator.

-
Wouter
- Donateur (2x)

Re: stoere SAAB 96
Goed stukje hotrod, met enige Porsche 911 trekken
-
Marc
- Lid van verdienste
hehe, wat een cool ding!
Mooi project, al zal hij er helaas ook al veel negatieve commentaar op gekregen hebben.Waarschijnlijk iets in de aard van dat in zo eentje een echte Saab, euh Ford motor hoort...
Mooi project, al zal hij er helaas ook al veel negatieve commentaar op gekregen hebben.Waarschijnlijk iets in de aard van dat in zo eentje een echte Saab, euh Ford motor hoort...
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Dit is echt een SUPER strak ding! Zoals de amerikanen zouden zeggen:"really SICK car, dude!".
Ik vind dat wel leuke acties, net als die Classic 900 met een V8 big block en drag race tyres.
Eens kijken of ik niet ook zo'n blok in mij ouwe Sedan kan lepelen

Ik zie nu wel waar audi het idee van de TT gejat heeft
.
Ik vind dat wel leuke acties, net als die Classic 900 met een V8 big block en drag race tyres.
Eens kijken of ik niet ook zo'n blok in mij ouwe Sedan kan lepelen
Ik zie nu wel waar audi het idee van de TT gejat heeft
-
Garrett
- Lid van verdienste
Zeer gaaf ding. Vind het algehele uiterlijk nu plotseling iets weghebben van de italiaanse oldtimers (alfa'tjes van de jaren 60 en 70...)
-
900T-R
- Geregistreerd lid
Het is naar alle waarschijnlijk ook een Ford-motor, nl. de Keulen V6 (het grotere broertje van de V4 die er normaal inhangt). Schijnt een vrij simpele conversie te zijn, alleen wil de auto met dat extra gewicht in de neus bijna niet meer van richting veranderen...marky schreef:hehe, wat een cool ding!
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Super WREED!!!!!!!!
Waar kan ik er 7 bestellen, voor elke dag één
Wat nou Ferra.......
dit is veel mooier
Waar kan ik er 7 bestellen, voor elke dag één
Wat nou Ferra.......
-
Injectie
- Moderator
Idd erg leuk. Ik zou hier graageen vermogensbankmeting van willen zien.
-
Manic
- Lid van verdienste
Gaaf man, en dat met die klassieke lijnen in stand gehouden.....strakke wagen.... alleen, waar moet je nu je boodschappen laten? 
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Voor de boodschappen neem je dan toch gewoon deze:

-
verde900
- Donateur

superding
op zo´n SAAB treffen zie je de meest fantastische SAAB´s veel fraai huisvlijt, wanneer was dit?
-
Manic
- Lid van verdienste
haha, hoe lang heb je daar naar lopen zoeken om een passend antwoord te kunnen vinden?
Greetz,
Dennis
Greetz,
Dennis
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Toevallig gisteren tegengekomen op de site van SAAB 96 Vereniging Noord Nederland
. Er staan zo nog een paar speciale gevallen op: http://members.home.nl/saab95/specials/special.htm?