Pagina 1 van 2

90 99 900 foto

Geplaatst: di 07 jun, 2005 19:20
door nacra 93
heeft iemand een foto met een 90 99 900 erop ben benieuwd naar het verschil

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: di 07 jun, 2005 20:00
door Ranja
Bedoel je 3 verschillende foto's of één foto met alle drie er op??

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: di 07 jun, 2005 20:01
door nacra 93
een met alle drie erop

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: di 07 jun, 2005 20:43
door Robbert
nacra 93 schreef:een met alle drie erop
En dan liefst in dezelfde kleur dan zie je de verschillen het best. Lijkt mij!

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: di 07 jun, 2005 22:37
door Style&Co
gaarne ook hetzelfde bouwjaar en uitvoering :?

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: di 07 jun, 2005 22:55
door Hannes
Zoiets?

Afbeelding

Hannes

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: wo 08 jun, 2005 0:07
door nacra 93
Style&Co schreef:gaarne ook hetzelfde bouwjaar en uitvoering :?
nee maak er maar weer een grapje van maar kijk eens naar de bovenstaande foto hoe mooi de proporties zich aftekenen :lol:

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: wo 08 jun, 2005 22:21
door marq101
mooie foto hoor :wow:

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: wo 08 jun, 2005 22:35
door Manic
Robberts schreef:
nacra 93 schreef:een met alle drie erop
En dan liefst in dezelfde kleur dan zie je de verschillen het best. Lijkt mij!

Regel een zwart 90, een zwarte 99 en ik zal wel een fototje regelen voor je! :wink:

Gr,

Dennis

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: do 09 jun, 2005 9:45
door Ranja
Ik wil de 99 van mij toch overspuiten als ik geld heb, dus als je mij gratis de auto zwart overspuit dan heb je al een zwarte 900 van Manic en een zwarte 99.

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: do 09 jun, 2005 11:11
door jelger
zwarte 90 zie je ook zo lekker veel 8)

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: do 09 jun, 2005 18:31
door Jessy
jelger schreef:zwarte 90 zie je ook zo lekker veel 8)
Dat dacht ik dus ook... maar ik heb er in de laatste maand al 2 gezien hier in de buurt.

Kan ook 2x dezelfde zijn geweest natuurlijk :P

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: do 09 jun, 2005 22:31
door Manic
jelger schreef:zwarte 90 zie je ook zo lekker veel 8)

Dat was de grap dus zeg maar :wink:


Maar wel een unieke foto! :lol:


Greetz,

Dennis

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: wo 29 jun, 2005 21:39
door nacra 93
nog een verzoek,een foto van een 99 en een 90 ben er kwa :oops: verschil er nog niet uit :-S+

Re: 90 99 900 foto

Geplaatst: wo 29 jun, 2005 22:17
door jelger
SAAB 99 EMS 1974
Afbeelding

SAAB 90 1986
Afbeelding

zo moet je er toch wel uitkomen?