Pagina 1 van 1
Nieuwe plaatsing Logo saab
Geplaatst: wo 23 feb, 2005 16:47
door Style&Co
Lang leve Tattoo Bob... dit gaat vrij ver

[/img][/list]
Re: Nieuwe plaatsing Logo saab
Geplaatst: wo 23 feb, 2005 16:49
door Paul99
Is dit speciaal het logo van Saab of kan de meneer ook een soort nazi-skinhead-zweed zijn?
Re: Nieuwe plaatsing Logo saab
Geplaatst: wo 23 feb, 2005 17:24
door easy
Supersize him, een echte Saab-Hooligan

Re: Nieuwe plaatsing Logo saab
Geplaatst: wo 23 feb, 2005 17:26
door doktorevil
Lijkt mij dat die toch wat andere symbolen gebruiken...Ik zie die duitse neo-nazi's ook niet met Benz-sterren, BMX-propellors of Opel bliksempjes lopen...Of ford-elipsen....
Maar dit is een geheel ongefundeerde mening en ook zeker niet onderbouwd door een emperisch onderzoek naar de symboliek gebruikt door europese nazi's. Toch durf ik wel te zeggen dat we hier niet met een zweeds-geflipte-germanist-danwel-nazist te maken hebben.
Re: Nieuwe plaatsing Logo saab
Geplaatst: wo 23 feb, 2005 17:40
door Paul99
Dit kan ook zijn dagelijkse ride zijn....

Re: Nieuwe plaatsing Logo saab
Geplaatst: wo 23 feb, 2005 17:45
door verde900
Re: Nieuwe plaatsing Logo saab
Geplaatst: vr 25 feb, 2005 20:51
door Psychotic
Sjesus, Style&Co, ik dachteerst dat jij dat was
Anyway, waarschijnlijk om de naam van zijn oude vlam te maskeren (moet een lange naam geweest zijn).

Re: Nieuwe plaatsing Logo saab
Geplaatst: vr 25 feb, 2005 21:17
door Oosthoek
Psychotic schreef:Sjesus, Style&Co, ik dachteerst dat jij dat was
Anyway, waarschijnlijk om de naam van zijn oude vlam te maskeren (moet een lange naam geweest zijn).

Dat wordt nog wat als hij straks Mercedes gaat rijden.