Saab in de krant

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
El René
Geregistreerd lid

Saab in de krant

Bericht door El René » di 26 mei, 2026 8:08

Afbeelding

Gebruikersavatar
busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Saab in de krant

Bericht door busy » di 26 mei, 2026 11:19

Leuk artikel! Grappig, de klant was ik met mijn toenmalige SAAB die ik omgebouwd heb van Linear naar Aero full specs (alle techniek vervangen en complete interieur, alleen de carrosserie was nog uit 2002) (motor en bak van Dirk en Bas)

Gebruikersavatar
ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saab in de krant

Bericht door ReinO » di 26 mei, 2026 13:47

We gunnen hem alle eer hier! Voor Dirk Koppen stond even de de wereld op zijn kop.... . Maar dit komt goed lijkt me.
Leuk stukje in elk geval en voor de meesten wel bekend maar goed dat
dit ook een keer in een kwaliteitskrant verschijnt en niet als alinea op tt of nu.nl.

Super72
Geregistreerd lid

Re: Saab in de krant

Bericht door Super72 » di 26 mei, 2026 15:32


Plaats reactie