
Saab in de krant
-
busy
- Donateur (4x)

Re: Saab in de krant
Leuk artikel! Grappig, de klant was ik met mijn toenmalige SAAB die ik omgebouwd heb van Linear naar Aero full specs (alle techniek vervangen en complete interieur, alleen de carrosserie was nog uit 2002) (motor en bak van Dirk en Bas)
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Saab in de krant
We gunnen hem alle eer hier! Voor Dirk Koppen stond even de de wereld op zijn kop.... . Maar dit komt goed lijkt me.
Leuk stukje in elk geval en voor de meesten wel bekend maar goed dat
dit ook een keer in een kwaliteitskrant verschijnt en niet als alinea op tt of nu.nl.
Leuk stukje in elk geval en voor de meesten wel bekend maar goed dat
dit ook een keer in een kwaliteitskrant verschijnt en niet als alinea op tt of nu.nl.
-
Super72
- Geregistreerd lid