Verlaten Saab dealerpanden

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid
Berichten: 13061
Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
Regio: - kies een regio

Verlaten Saab dealerpanden

Bericht door RoelandV » do 27 apr, 2023 17:07

In Duitsland was een speciale dealer voor de levering van auto's aan militairen.
Die ligt er nu verlaten bij:

https://en.saabblog.net/2022/01/13/an-a ... n-germany/
Laatst gewijzigd door RoelandV op do 27 apr, 2023 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Keep on smiling!

Gebruikersavatar
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)
Berichten: 18243
Lid geworden op: vr 22 okt, 2004 15:23
Regio: Deutschland - Duitsland

Re: Verlaten Saab dealerpand in Duitsland

Bericht door gj900 » do 27 apr, 2023 17:11

Ik voel een topic komen met verlaten dealers :wink:

Is die computer niet wat modern voor dat pand? Gek dat ie er nog staat :roll:

Afbeelding
900S Sport 1992 - Le-Mans
XC70 T6 Summum 2011 - Flamenco Rojo

9-5 Aero Estate 2004 - Espresso (tot 2020)
9-3 Aero Salomon ed 2002 - Cosmic (tot 2016)
900 turboS Aero cabrio 1994 - Eucalyptus (tot 2015)
BMW 323iA touring 1998 (tot 2012)
9000 CSE 2.0lpt Anni Hirsch 1996 (tot 2009)

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid
Berichten: 13061
Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
Regio: - kies een regio

Re: Verlaten Saab dealerpand in Duitsland

Bericht door RoelandV » do 27 apr, 2023 17:23

gj900 schreef:
do 27 apr, 2023 17:11
Ik voel een topic komen met verlaten dealers :wink:
Dat klopt. Hier is er nog een:

Afbeelding

Bron: https://www.automotoworld.info/doha-the ... saab-cars/
Keep on smiling!

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid
Berichten: 13061
Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
Regio: - kies een regio

Re: Verlaten Saab dealerpanden

Bericht door RoelandV » do 27 apr, 2023 17:27

Keep on smiling!

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid
Berichten: 13061
Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
Regio: - kies een regio

Re: Verlaten Saab dealerpanden

Bericht door RoelandV » do 27 apr, 2023 17:33

Keep on smiling!

Gebruikersavatar
ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 16735
Lid geworden op: di 03 mei, 2011 6:07
Regio: NL - Provincie Flevoland

Re: Verlaten Saab dealerpanden

Bericht door ReinO » do 27 apr, 2023 17:41

Saab dealerpand of,
Saabdealer pand?
De Moerasruiter uit het Paradijs
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.