Today I learned:
https://www.youtube.com/watch?v=smIqDKTm2hE
v.a. ca. 13.40 wordt gesteld dat Saab Trionic (een van) de eerste ontstekingsystemen was die de bougie ook gebruikte als pingelsensor.
TIL: Trionic voorloper in ontsteking-technologie?
-
richardh
- Geregistreerd lid
- Berichten: 415
- Lid geworden op: ma 21 dec, 2009 21:08
- Regio: NL - Provincie Groningen