Trage levering Schwedenteile
-
Bummer
- Geregistreerd lid
Trage levering Schwedenteile
Over het algemeen kan ik goed terecht bij NLse onderdelenleveranciers. Echter voor een paar kleine , specifieke dingen, heb ik me enkele weken geleden tot Schwedenteile gewend. Echter is het pakketje nog niet aangekomen. DHL verzending aangeklikt, maar geen track'n'trace ontvangen. Telefonische contact gezocht - continu het antwoordapparaat. Emails verstuurd - één mailtje van één zin terug dat de DPD-mail soms in de spam-box komen... Ik heb dit soort dingen met geen enkele andere leverancier voor SAAB-onderdelen gehad. Zijn er meerdere van hier die ssortgelijke ervaring met Schwedenteile hebben, of heb ik gewoon pech?
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: Trage levering Schwedenteile
Ik heb in het verleden best veel met Schwedenteile gewerkt, en nooit problemen gehad. Ik ken de eigenaar als vriendelijk en iemand die over het algemeen relatief vlot reageert en goed mee te dealen is. Denk dat je net even pech hebt..
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Hier ook geen problemen met Schwedenteile gehad..
-
Bummer
- Geregistreerd lid
Ik heb er zelf jaren geleden ooit wat besteld. Kan me ook niet herinneren dat daar iets mis mee was. Maar ik krijg op mijn laatste mail geen antwoord en telefonisch krijg op elk moment van de dag de mededeling dat ik buiten openingstijden bel.
-
1001760
- Donateur (2x)

Misschien is het DPD?
Daar heb ik pas echt slechte ervaringen mee.
Je noemt trouwens in één bericht DHL en DPD.
Welke is het?
Daar heb ik pas echt slechte ervaringen mee.
Je noemt trouwens in één bericht DHL en DPD.
Welke is het?
-
Bummer
- Geregistreerd lid
Ik had DHL-verzending aangevinkt, maar Schwedenteile heeft me gemaild dat ze met DPD verzonden hebben. Met deze laatste heb ik in onze regio veel betere ervaringen dan met DHL. Het DPDregio-depot zit een paar km verderop en die jongens dumpen geen pakketen over de schutting of in de kliko zoals DHL en PostNL dat hier meestal doen.
Vandaag nog eens een mail gestuurd naar Schwedenteile, want zonder de DPD-gegevens kan DPD-Nederland niks voor me opzoeken.
Vandaag nog eens een mail gestuurd naar Schwedenteile, want zonder de DPD-gegevens kan DPD-Nederland niks voor me opzoeken.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

In deze digitale tijd vreemd dat men niet gewoon op naam en adres kan zoeken. Zal wel met GDPR te maken hebben. Eventueel even bij het depot langsgaan. Misschien kunnen ze terplekke op vertoon dan je ID-bewijs wel iets voor je opzoeken.
-
verde900
- Donateur

Dpd is uit mijn ervaring niet n snelle danwel betrouwbare bezorger
-
klaasj
- Donateur (8x)

Nu moet ik zeggen dat de pskketdienst uit zweden soms lang kan duren.
-
Bummer
- Geregistreerd lid
Nou.... Schwedenteile anders ook niet met het beantwoorden van een email 
DPD Nederland kan zelfs zonder pakketnummer zien of er bij hun iets voor je onderweg is. Maar ook dat is niet het geval. Duitsland kan ook lang duren, maar meer dan twee weken... Nee. Da's mij te lang.
DPD Nederland kan zelfs zonder pakketnummer zien of er bij hun iets voor je onderweg is. Maar ook dat is niet het geval. Duitsland kan ook lang duren, maar meer dan twee weken... Nee. Da's mij te lang.
-
Bummer
- Geregistreerd lid
Schwedenteile heeft na de laatste mail contact opgenomen en de onderdelen opnieuw verstuurd. Binnen twee werkdagen was het in NL. De eerste zending is waarschijnlijk al bij DPD-Duitsland zoekgeraakt.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Fijn dat het opgelost is! En pluspunten voor het afronden van zo'n topic, gebeurt helaas te vaak dat dit soort topics een open einde houden.
-
phunkinit2
- Geregistreerd lid
Toch maar een bedrijf met een vreemde stijl.
Na 4 werkdagen is mijn uitlaat blijkbaar nog niet verzonden.
Althans dat denk ik toch.
Bij mijn vraag naar het tracking nummer kreeg ik het volgende:
Na 4 werkdagen is mijn uitlaat blijkbaar nog niet verzonden.
Bij mijn vraag naar het tracking nummer kreeg ik het volgende:
Toch goed om te horen dat alles uiteindelijk wel goed komt bij deze firma.we have received your order.
The extra size part will be delivered by DHL or by freight company.
-
J_d_B
- Geregistreerd lid
ik heb ook iets besteld en ontvangen van schwedenteile.de. Bij ontvangst even goed gekeken naar het productnummer op het onderdeel en dit even op het internet opgezocht.
Blijkt het product van AliExpress afkomstig te zijn en daar de helft goedkoper!
Bestelling geplaats : https://schwedenteile.de/p/140603/contr ... ml?lang=en
Ontvangen : https://de.aliexpress.com/item/40012088 ... pt=glo2deu
Blijkt het product van AliExpress afkomstig te zijn en daar de helft goedkoper!
Bestelling geplaats : https://schwedenteile.de/p/140603/contr ... ml?lang=en
Ontvangen : https://de.aliexpress.com/item/40012088 ... pt=glo2deu
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

dat, mijn waarde, wordt ook wel handelsgeest genoemdJ_d_B schreef: ↑wo 12 okt, 2022 13:04Blijkt het product van AliExpress afkomstig te zijn en daar de helft goedkoper!![]()