Ontmoeting tijdens een Trackday
Geplaatst: zo 17 dec, 2017 11:07
Recent was ik aanwezig bij de Trackday op Circuit Zandvoort om een reportage te maken voor CineCars. Veel, heel veel BMW's, een enkele Mercedes en wat Japans spul. Leuke dingen, zoals die oude afgeragde Supra met splinternieuwe Mazda achtcilinder onder de motorkap.
Een van de oudere auto's in het rennerskwartier was de Saab 900 Classic van Peter en Max Mink uit Breda. Opvallend ook, want Saab staat niet echt bekend als een auto die zich op het circuit thuis voelt. De heren Mink hebben heel veel energie en vrije tijd in gestoken om die Classic wél goed mee te kunnen laten draaien op de baan. Breed, zwart en luid brullend deed hij zijn rondjes.
Het was die dag zeer wisselend weer, zonneschijn maar ook hagelbuien en regen. Geen ideale omstandigheden. Maar genoten hebben ze wel.
En ik ook
Een paar plaatjes:



en de rest kun je vinden op https://www.flickr.com/photos/126181696 ... 1112755655" onclick="window.open(this.href);return false;
Een van de oudere auto's in het rennerskwartier was de Saab 900 Classic van Peter en Max Mink uit Breda. Opvallend ook, want Saab staat niet echt bekend als een auto die zich op het circuit thuis voelt. De heren Mink hebben heel veel energie en vrije tijd in gestoken om die Classic wél goed mee te kunnen laten draaien op de baan. Breed, zwart en luid brullend deed hij zijn rondjes.
Het was die dag zeer wisselend weer, zonneschijn maar ook hagelbuien en regen. Geen ideale omstandigheden. Maar genoten hebben ze wel.
En ik ook
Een paar plaatjes:



en de rest kun je vinden op https://www.flickr.com/photos/126181696 ... 1112755655" onclick="window.open(this.href);return false;