(Een voor mij onbekende Saab activiteit).
Heb een paar foto's gemaakt (in stijl

















Dit werd beheerd door de invoerder. Bij aankoop van een nieuwe auto kreeg je (optioneel?) twee badges met eenzelfde nummer voor aan je sleutelbos. Bij verlies wordt de vinder verzocht om de sleutelbos in een postbrievenbus te gooien. Die komt dan bij de invoerder terecht en daar kan men aan de hand van het nummer bepalen wie de eigenaar is. Jouw badges zijn uitgegeven door de Zwitserse invoerder. In België had je het Saab Take Off Programme:Dit is zo'n hanger die met een nummer persoonsgebonden is gemaakt. Als je die kwijt raakt en iemand stopt die in een brievenbus wordt die naar dat adres gestuurd en komt dan zo weer bij degene die aan dat nummer is gekoppeld terug.