Zag ook nog een arme 900 classic (Bordeaux rood) in Lalinde bij een vijfde hands auto boer met de klep omhoog... (Aaah
Nog saabs in de Dordogne de komende weken?
-
ZSR
- Donateur (3x)

Nog saabs in de Dordogne de komende weken?
Gisteren een grijze 9-3 estate gezien, iemand van hier? Omgeving Lalinde.
Zag ook nog een arme 900 classic (Bordeaux rood) in Lalinde bij een vijfde hands auto boer met de klep omhoog... (Aaah
)
-
martincc
- Geregistreerd lid
Re: Nog saabs in de Dordogne de komende weken?
Nope. Zit zelf in Bretagne. Nog maar 1 Saab gezien hier. Een 9-3og van een Engels paar.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
-
M. van Putten
- Geregistreerd lid
Net terug uit de Dordogne. Helaas niet met de Saab maar wel genoeg Saabjes gezien. Ook bij Lalinde en Sarlat.
-
Dabutcha76
- Donateur (2x)

In Bretagne zit iig nog een Saab-'dealer' bij Quimper als ik het me wel herinner. Dat gaf de burger vorig jaar toch moed, maar ik heb toch maar verdacht weinig Saabs gezien daar. Zoals men het in de 'Erkende reparateur'- Opelgarage nabij Le Mans vorig jaar zei, toen men met grote ogen onder de motorkap van de 9-5 stond te staren en de Tech2 onder een laag stof vandaan kwam: 'Goh een Saab, die rijden volgens ons zo'n beetje alleen maar in Parijs.' Ze hadden er zelf - alle vijf - nog nooit eentje onder handen gehad 
-
ZSR
- Donateur (3x)