Wat heb jij in je auto gevonden? Archeologie van je Saab
-
dennisvanderdrift
- Donateur (2x)

Re: Wat heb jij in je auto gevonden? Archeologie van je Saab
haha, dat was mijn eerste reactie ook.
nadat ik de mail naar de laatste eigenaar had gestuurd dacht ik van "misschien heeft hij zijn ring nog en is deze van .......".
ik had na een maand nog steeds geen reactie dus toen heb ik h'm maar verkocht.(80 euro)
Denk dat deze cabrio een hoop eigenaren heeft gehad, zo zag zij er in ieder geval uit. Hele doos vol met rekeningen en apk bewijzen op heel veel verschillende namen.
Kocht de cabrio in een kroeg en ben er mee naar huis gereden, wilde deze restaureren maar bleek zo ver heen te zijn dat ik dat maar niet gedaan heb.
zonde wel van een 87 T16 grijs met aubergine lederen bekleding.
kwam ook nog muizennesten tegen in de achterbak, dat ruikt niet goed kan ik jullie zeggen.
nadat ik de mail naar de laatste eigenaar had gestuurd dacht ik van "misschien heeft hij zijn ring nog en is deze van .......".
ik had na een maand nog steeds geen reactie dus toen heb ik h'm maar verkocht.(80 euro)
Denk dat deze cabrio een hoop eigenaren heeft gehad, zo zag zij er in ieder geval uit. Hele doos vol met rekeningen en apk bewijzen op heel veel verschillende namen.
Kocht de cabrio in een kroeg en ben er mee naar huis gereden, wilde deze restaureren maar bleek zo ver heen te zijn dat ik dat maar niet gedaan heb.
zonde wel van een 87 T16 grijs met aubergine lederen bekleding.
kwam ook nog muizennesten tegen in de achterbak, dat ruikt niet goed kan ik jullie zeggen.
-
ReinO
- Donateur (2x)

mooi verhaal, alleen daarom al moet je dit soort dingen doen. maar supernetjes van je en dat zo n ring nog 80 euro opbrengt dat had ik niet verwacht.
-
Injectie
- Moderator
IK doe mijn trouwring dagelijks af in de auto. Als ik na werktijd weer instap doe ik deze weer om. Een keer een collega gezien die ergens fout ging met een radio klusje en die trok vonkjes via zijn ring. Sindsdien gaat hij dagelijks af.
-
casfaje
- Geregistreerd lid
Ik heb bij het vervangen van het contactslot de oorspronkelijke autosleutel gevonden (hoe die daar is beland geen idee). Hij lag ver verstopt onder het tapijt. Natuurlijk ook een paar gulden rijker geworden toen.
-
Efraim
- Geregistreerd lid
In de 9-5: een muntje voor een boodschappenkarretje, shagkruimels, muntgeld, een cd piratenmuziek (
) en een reserve dumpvalve.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ja ja, die piraten cd “lag er al in”
Uhu....
Uhu....
-
redmervand
- Donateur (6x)

Ik vond zojuist in mijn, in mei aangeschafte, 9000 dit;

Juist... onder de bestuurdersstoel lag een uitgedroogde en beschimmelde citroen...

Juist... onder de bestuurdersstoel lag een uitgedroogde en beschimmelde citroen...
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Eerlijk, ik heb namelijk wel hersens
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Al jaren geleden toen we nog jong en wild waren.
Mijn vriend op de achterbank met een of ander chickie ( zal maar niet zeggen hoe)
In mijn sonett , import usa , een scherpe 9mm patroon. Gewoon op de stoel achter dat kussentje
Mijn vriend op de achterbank met een of ander chickie ( zal maar niet zeggen hoe)
In mijn sonett , import usa , een scherpe 9mm patroon. Gewoon op de stoel achter dat kussentje
-
TheJeker
- Donateur

MIjn eerste Saab via een veiling gekocht in 2014. Zou compleet met onderhoudshistorie zijn en die zou bij de auto zitten. Die heb ik dus nooit gevonden.
Maar wat ik in mijn zoektocht wel tegenkwam was een inschrijfkaart uit 1996 voor een abonnement op de Elsevier. Is dus nooit op de post gegaan. Of de vorige eigenaar ooit een abonnement gehad heeft weet ik niet. Maar ik heb de goede man (toen ver in de 80) gebeld. HIj was idd de vorige en eerste eigenaar van de auto. Over staat van onderhoud kon hij niets melden anders dan de garage waar de auto in onderhoud was. Hji hoopte dat ik net zoveel plezier van de auto zou hebben als hij gehad had.
Nou vertoonde deze 900 wel wat schade aan de onderzijde en spoorde hij niet meer echt lekker rechtuit. Opmerking van de garage was dan ook dat de vorige eigenaar de verkeersdrempels niet zag en daar dus vol overheen reed.
Ik vond het geweldig om dit te vinden en te kunnen achterhalen. Puur om de historie van de auto te weten.
Maar wat ik in mijn zoektocht wel tegenkwam was een inschrijfkaart uit 1996 voor een abonnement op de Elsevier. Is dus nooit op de post gegaan. Of de vorige eigenaar ooit een abonnement gehad heeft weet ik niet. Maar ik heb de goede man (toen ver in de 80) gebeld. HIj was idd de vorige en eerste eigenaar van de auto. Over staat van onderhoud kon hij niets melden anders dan de garage waar de auto in onderhoud was. Hji hoopte dat ik net zoveel plezier van de auto zou hebben als hij gehad had.
Nou vertoonde deze 900 wel wat schade aan de onderzijde en spoorde hij niet meer echt lekker rechtuit. Opmerking van de garage was dan ook dat de vorige eigenaar de verkeersdrempels niet zag en daar dus vol overheen reed.
Ik vond het geweldig om dit te vinden en te kunnen achterhalen. Puur om de historie van de auto te weten.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Nou, we kochten recent een auto voor in de winter en daar heb ik niet meer gevonden dan een euro munt.
Diep teleurgesteld.
Diep teleurgesteld.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Meteen vernietigen die Cd!Efraim schreef: ↑za 27 jul, 2019 0:12In de 9-5: een muntje voor een boodschappenkarretje, shagkruimels, muntgeld, een cd piratenmuziek () en een reserve dumpvalve.
-
collega
- Donateur (3x)

-
gudmundje
- Donateur

In de eerste 900 turbo een verrekijker
in de 900ng cabrio de liefdesbrieven van de vorige eigenaresse...
in de 900gt die we op frans kenteken naar België reden bleek bij thuiskomst een alarmpistool te liggen... goed dat we toen geen controle hebben gehad
in de 900ng cabrio de liefdesbrieven van de vorige eigenaresse...
in de 900gt die we op frans kenteken naar België reden bleek bij thuiskomst een alarmpistool te liggen... goed dat we toen geen controle hebben gehad