Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
evo
- Donateur (2x)

Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
Ja, dat kan iedereen wel zeggen... 
-
9000turbo85
- Geregistreerd lid
Heel fraai die dubbeltest, en ik ben heel benieuwd wanneer dit geplaatst gaat worden, deze witte 9000 had ik graag bewonderd op de mini meet van vandaag, op de terugweg vanuit schalkwijk moet ik toch door vianen en ik kon het niet laten om met dit zonnetje een fotootje te maken bij de AIM

-
busy
- Donateur (4x)

-
Luud
- Donateur (8x)

Eigenlijk gisteren: met de 96 ,,gewoon" boodschappen gedaan en aansluitend een toertje Limburg......
-
Ewout
- Donateur (5x)

Qua kleur en compositie kan deze foto zo met terugwerkende kracht een importeursblaadje in, zo rond 1986. Prachtig!
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Doe maar een jaartje eerder, want geen pinker op het zijscherm.
-
evo
- Donateur (2x)

Balkje van 4.7 meter gehaald... 

-
Vyv
- Moderator + Donateur

Nordschleife ook gedaan met je Saab?
-
caspar
- Donateur (5x)

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Had deze even over het hoofd gezien, maar van harte met de aanwinst. Geweldig gaaf! Inderdaad een jongensdroomevo schreef: ↑ma 18 okt, 2021 12:55Jongensdroom die in vervulling komt. Mijn eigen zweefvliegtuig!
Ik heb er grootse plannen mee!
-
evo
- Donateur (2x)

Niet met deze... serieus rondje zou ik em niet willen aandoen. Ik hoor em al kraken in de carrousel. Maar daar heb ik gelukkig wel nog steeds de TDC voorVyv schreef: ↑ma 08 nov, 2021 14:11Nordschleife ook gedaan met je Saab?
Dank je! Ook erg blij mee. Is een vrij bijzondere versie van een in Frankrijk populair model. Van mijn versie zijn er 7 gebouwd, speciaal voor de wereldkampioenschapen. Ben em momenteel aan het moderniseren en verbeteren. Kan niet wachten op komend voorjaarSapphire schreef: ↑di 09 nov, 2021 10:14Had deze even over het hoofd gezien, maar van harte met de aanwinst. Geweldig gaaf! Inderdaad een jongensdroom![]()
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Schiet maar een datum in! Ik ga wel meeevo schreef: ↑di 09 nov, 2021 10:57... Maar daar heb ik gelukkig wel nog steeds de TDC voor...nu nog tijd vinden...
-
evo
- Donateur (2x)

Er schijnen plannen te zijn... in de buurt...