Saab groet
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Daar lijkt het wel op. Ik kijk wel (ook niet altijd), maar je ziet snel genoeg of er iets van een blik terug is of niet. Meestal niet dus. Nou laat dan maar zitten... Met de 900 is dat anders, zeker met andere "oudjes" onderweg, dan wordt er veel meer gegroet onderling. 900 zit ook een saabforum plaathouder op, 9-3 niet. Kan ook nog schelen misschien
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
ivo 71
- In memoriam †
Ik neig tegenwoordig naar zwaaien naar andere 9000 rijders, en dan nog alleen maar wanneer er empathisch overkomend oogcontact is. Vroeger deed ik dat wel naar meer Saabjes maar kreeg zelden respons. Het was op den duur het lamme armpje niet waard, ben nu dus wat selectiever geworden. Vind het ergens achterin mijn ziel jammer, al kan ik niet echt onder woorden brengen waarom. Of wel misschien maar daarmee zou ik, denk ik, sommigen hier wellicht beledigen en dat wil ik ook weer niet.
Ivo
Ivo
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Liefhebbers in ieder geval...
Overigens, om nog maar eens een leuke maar verder niets aan de discussie toevoegende groet annektdote te spuien: Kwam een keer op vakantie met mijn zwarte 9000 in een afgelegen bergdorp in Valais, Zwitserland, een even zwarte 9000 van ongeveer hertzelfde jaar met locale platen erop, oudere heer erin. Die ging helemaal uit zijn (oude) dak, zwaaien, lichtflitsen... Da's dan wel weer leuk. Misschien was het de voorzitter van de SAAB club valais of zo
Overigens, om nog maar eens een leuke maar verder niets aan de discussie toevoegende groet annektdote te spuien: Kwam een keer op vakantie met mijn zwarte 9000 in een afgelegen bergdorp in Valais, Zwitserland, een even zwarte 9000 van ongeveer hertzelfde jaar met locale platen erop, oudere heer erin. Die ging helemaal uit zijn (oude) dak, zwaaien, lichtflitsen... Da's dan wel weer leuk. Misschien was het de voorzitter van de SAAB club valais of zo
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
ik rijd op alle lijnen in het Gooi, en kom daardoor overal. ik moet bekennen dat ik (nu ik bijna-Saabrijder ben) steeds meer Saabs zie rijden. zwaaien van af de bus lijkt me veiligheidstechnisch niet erg handig om te doen. als 't Zwarte Renpaard binnen is, zal dat uiteraard anders zijn.Margreet schreef:Jungleman, lijn 109 kom ik regelmatig tegen, rij je daar ook op?
Als ik met de 900 rij word er nog wel eens gegroet, 9-3 wordt meestal geen blik waardig gekeurd. Doe 't zelf ook niet (meer).
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
De eerste Saab waarin ik mocht meerijden was de 95 van de vader van mijn schoolvriendje. Ik ging vaak mee en toen (1977-78) was het de normaalste zaak van de wereld dat 96 en 95 rijders elkaar gewoon begroeten. Ik zie het nu eigenlijk niet meer gebeuren. Ik zie me toch al zwaaien naar zo'n consultant of advocaat in een SS of 9-3 station. Ik zou aangeklaagd worden voor ongewenste intimiteiten
Maar van mij mag het in ere hersteld worden....
-
Sapphire
- Donateur (7x)