Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
Ik heb foto's geplaatst in de tweetakt sektie. 
-
Crunch
- Geregistreerd lid
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

[]In een flits dacht ik de plek te herkennen van een vakantie die ik zelf met een van mijn auto’s maakte, maar het lijkt net een andere bocht in de Moezel te zijn:) Heerlijk sturen daar he!

Reden: Quote verwijderd
-
evo
- Donateur (2x)

Met mijn zweefvliegtuig en de caab op een landingsbaan gestaan...
En om met je zweefvliegtuig van a naar b te komen gebruik je uiteraard de taxi tracks...
Beste hobbie! Naast SAAB natuurlijk

En om met je zweefvliegtuig van a naar b te komen gebruik je uiteraard de taxi tracks...
Beste hobbie! Naast SAAB natuurlijk

-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Even dakloos op en neer gereden naar Assen. Kwam 4 Saab's tegen, maar geen zwaaiers. 
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Met eigen kinders en twee logeetjes naar de Efteling geweest. Of het de 900 was of iets anders weet ik niet, maar alles stond al vol en wij mochten vooraan staan:)
Leuk dat neefje (11) en nichtje (8) best leuk vinden om in de oude Saab van hun oom mee te mogen rijden. Het open dak was een belevenis!

Leuk dat neefje (11) en nichtje (8) best leuk vinden om in de oude Saab van hun oom mee te mogen rijden. Het open dak was een belevenis!

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
PeterPost
- Geregistreerd lid
Er staat nog water op het platte dak 
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Uitgelaten, hij mocht een dagje mee naar de oldtimer dag in ruinerwold. Op de parkeerplaats stond hij naast zijn zusje, ( bijna hetzelfde kenteken
Voor liefhebbers van oud spul, echte aanbeveling om er een keer na toe te gaan, zeer grote diversiteit
https://www.oldtimerdagruinerwold.nl/
Voor liefhebbers van oud spul, echte aanbeveling om er een keer na toe te gaan, zeer grote diversiteit
https://www.oldtimerdagruinerwold.nl/
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

[]Dat ziet er tof uit zeg.
Voor mij wel heel ver rijden (vanuit hier is Frankrijk zelfs 20km minder ver:) maar ga dit zeker onthouden voor als we in de buurt zijn.
Voor mij wel heel ver rijden (vanuit hier is Frankrijk zelfs 20km minder ver:) maar ga dit zeker onthouden voor als we in de buurt zijn.
Reden: Quote verwijderd
-
Barboer
- Donateur (6x)

Koelkast opgehaald.
Daar hoefde niet eens de bank voor plat, paste zo achterin.
Daar hoefde niet eens de bank voor plat, paste zo achterin.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

-
MvR
- Geregistreerd lid
Het is nog vroeg, maar het is duidelijk: jij wint het internet vandaag.
-
ghulst
- Geregistreerd lid

Ik heb er een sticker op geplakt. Dan kan hij morgen op weg naar de Paralympics.