Ik word, als passagier, op bochtige wegen ook vrij snel wagenziek als ik bijv op de achterbank een beetje op m'n telefoon zit te turen en niet mee zit te kijken. Ik ging vroeger dan achter mijn vader zitten, muziekje op m'n iPod met oortjes in en dan keek ik links langs de stoel mee. Was altijd een beetje aan het bedenken wanneer ik moest sturen en remmen als ik de bestuurder zou zijn. Dat werkte voor mij perfect (maar wellicht alleen leuk als je ook een beeetje auto enthousiast bent).Oosthoek schreef: ↑ma 20 mei, 2024 21:29Jammer wel dat m'n jongste zo snel wagenziek wordt. Al twee braakjes deze vakantie![]()
Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
KoninK
- Geregistreerd lid
Onze oudste zat toen ie jong was vaak al voorin in zijn stoeltje voorwaarts kijkend vanwege wagenziekte.
Is ook wel gezellig om af en toe met de ander achterin te zitten.
Tegenwoordig helpen van die polsbandjes hem enorm en het dakraam een beetje open doet ook vaak wonderen.
Hij zit altijd met zijn neus in de boeken als we rijden dus soms gaat het nog mis, dan moet hij verplicht door de voorruit naar de horizon kijken en laat hem dan alle auto's benoemen die hij ziet.
Is ook wel gezellig om af en toe met de ander achterin te zitten.
Tegenwoordig helpen van die polsbandjes hem enorm en het dakraam een beetje open doet ook vaak wonderen.
Hij zit altijd met zijn neus in de boeken als we rijden dus soms gaat het nog mis, dan moet hij verplicht door de voorruit naar de horizon kijken en laat hem dan alle auto's benoemen die hij ziet.
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Leuk!!thijs90 schreef: ↑ma 20 sep, 2021 17:06
Meegedaan aan een item van Autoweek Classics; de dubbeltest.
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Haha ik bezef me dat ik perongeluk op een oude post reageer. Ging hier even niet helemaal goed.Luthart schreef: ↑wo 22 mei, 2024 18:25Leuk!!
Maar desalniettemin, gaaf dat je dat een keer mocht meemaken!
-
Saapie
- Donateur (2x)

De witte van Thijs staat inmiddels te koop. Erg mooie auto
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

De 95 heb ik eerst eergisteren opgehaald bij de stalling en staat nu (eindelijk, na 1,5 jaar opruimen, verbouwen, ruimte maken etc) in onze garage aan huis

-
Barboer
- Donateur (6x)

Even heen en weer Amersfoort...
Wat is het toch een fantastische autobahncruiser
Wat is het toch een fantastische autobahncruiser
-
Crunch
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
Wat ik de afgelopen tee weken al dagelijks doe met mijn Saab. Gebruikte DI-cassettes testen. Mijn woon werk route is lang genoeg om te zien op de beruchte verbrandingssignaalcodes wegblijven. Helaas lijkt het wel alsof ze door het blijven liggen op de plank ook achteruit gaan....
-
Marius0404
- Donateur (7x)

volgens mij moeten ze rechtop blijven liggen, wil de kwaliteit goed blijven.
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Met de glimmende kant boven 
-
siccojan
- Donateur

naar het tuincentrum. Ik had eerst gedacht dat ik de bamboelatten wel over het dak zou spannen, maar met de achterbank plat pastte het prima in de auto met kofferklep dicht. 
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Vandaag met de 93 naar de keuring geweest. Lichten, claxon, ruitensproeier en remmen werden getest op hun werking. Daarna op de brug voor controle van de fusees. Glansrijk geslaagd. Nu kan ik eindelijk, na een moeizame restauratie, een nieuw kenteken aanvragen en legaal de weg op. Dik tevreden!

-
caspar
- Donateur (5x)

[]
wat een prachtige auto. kan je meer foto's delen van restauratie. Ben erg benieuwd.
wat een prachtige auto. kan je meer foto's delen van restauratie. Ben erg benieuwd.
Reden: Onnodige quote verwijderd