onlangs gekocht:
-
ridethewinds
- Geregistreerd lid
Re: onlangs gekocht:
Een mooie groene it is, mijn eerste groene Saab!
-
ridethewinds
- Geregistreerd lid
Gefeliciteerd
vandaag zelf een setje 16 inch two tones voor de 900.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Zojuist gekocht.
Remschijven ATE
Remblokken Ferodo
Monteringssetje voor de remblokken
Homokineten 2x GKN
Remslangen
en dan nog een speciale tang om die klemmen van de stofhoezen aan te knijpen
Remolie heb ik nog wel staan, dus dat hoef ik niet te kopen.
Binnenkort, als het niet te warm is, maar eens aan de slag
Remschijven ATE
Remblokken Ferodo
Monteringssetje voor de remblokken
Homokineten 2x GKN
Remslangen
en dan nog een speciale tang om die klemmen van de stofhoezen aan te knijpen
Remolie heb ik nog wel staan, dus dat hoef ik niet te kopen.
Binnenkort, als het niet te warm is, maar eens aan de slag
-
FC
- Donateur (2x)

En hoe ziet zoiets er uit?Raggare schreef:en dan nog een speciale tang om die klemmen van de stofhoezen aan te knijpen
Groet Chris
-
Thieuke
- Donateur (3x)

https://www.ez-catalog.nl/artimages/871 ... 391330.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Of
http://www.tooltopper.nl/images/Rigiflexweb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Of
http://www.tooltopper.nl/images/Rigiflexweb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Zo dusFC schreef:En hoe ziet zoiets er uit?Raggare schreef:en dan nog een speciale tang om die klemmen van de stofhoezen aan te knijpen
Groet Chris

-
evo
- Donateur (2x)

oeps... zei ik echt 2.5km

Nou, ik heb in iedergeval genoeg voor alle SAAB's die ik ooit nog ga tegenkomen... denk ik....
Nou, ik heb in iedergeval genoeg voor alle SAAB's die ik ooit nog ga tegenkomen... denk ik....
-
Robinson1
- Donateur (3x)

Vandaag velgjes opgehaald voor het winterrubber (volgend jaar, nu eerst het rubber van de Diamond Spokes oprijden). Ben heel erg benieuwd hoe ze gaan staan. Ik ben nog geen pics in deze combinatie tegengekomen.

Bovenstaande voor het zomerrubber.
Onderstaande zijn de "nieuwe" velgen

Sent from my iPad using Tapatalk

Bovenstaande voor het zomerrubber.
Onderstaande zijn de "nieuwe" velgen

Sent from my iPad using Tapatalk
-
Sonab
- Donateur (4x)

Mijn eerste gereedschapswagen gekocht!
Gebruikt en geen superdeluxe (Maxxstore), maar ben er toch erg blij mee! Kan veel in, ideaal.
Moet nog even op zoek naar een dun, goedkoop en makkelijk verkrijgbaar materiaal om op de bodem van de lades te leggen tegen beschadigen en rammelen van gereedschap? Iemand een helder idee?
Gebruikt en geen superdeluxe (Maxxstore), maar ben er toch erg blij mee! Kan veel in, ideaal.
Moet nog even op zoek naar een dun, goedkoop en makkelijk verkrijgbaar materiaal om op de bodem van de lades te leggen tegen beschadigen en rammelen van gereedschap? Iemand een helder idee?
-
jor
- Geregistreerd lid
Een stukje vinyl vloerbedekking van de goedkope (dunne)soort.Het dessin kan je over nadenken.Sonab schreef:Mijn eerste gereedschapswagen gekocht!