wanneer 'vandaag' qua tijd rekbaar is tot 'deze week' dan bij deze mijn bijdrage
na jaren onaangeroerd in mijn stalling te hebben gestaan (maar altijd bovenin mijn to do lijstjes) heb ik het afgelopen jaar mijn zwarte MY92 900 Turbo_S weer in de benen gebracht (laten brengen door ene Aerosmit welteverstaan).
Vorige week kreeg ik het nieuwe NL kenteken (want Duitse origine) en eergisteren werd de auto voor 2 jaar APK goedgekeurd.
Nog wat kleine verbeterpuntjes en de auto is helemaal zoals ik m wens... de ultieme zalmneus 900 T16 met aero bodykit.... want de onvolprezen Turbo_S uitvoering. Dus leer met suede elektrisch verstelbare voorstoelen (coupe), met leer opgelegde deurpanelen, schuifdak, 16 inch twotone aero, whaletail, rode apc, een moderne blaupunkt radio met classic looks en een zwart leren 3 spaaks Nardi stuur (en goddank geen airbag). Deze tikt alle boxen aan in mijn 900 begeerlijkheidslijst
PS voor de forummers die het kenteken even door rdw ovi of finnik halen... ja de RDW heeft een fout gemaakt; de auto staat nu als stationwagen geclassificeerd