Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
Job68
- Donateur

Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
Apk en beurt in Barneveld. Verse all weather banden (erg over getwijfeld: loopvlak meestal niet om aan te zien in mijn ogen, maar de nieuwe Continentals kunnen nog net.. ritje naar huis met plezier gestuurd). Nieuwe schijven en remblokken voor. Kachelradiator vervangen: de oude bleek te lekken; mistige waas op de voorruit. Nu weer warm de winter in.
En verder knapte er vorige week iets in de deurgreep aan bestuurderskant. Van binnenuit nog normaal te openen. Central lock nog in orde. Alleen van buitenaf volledig 'niets'. Vandaag ook gerepareerd; blijkt een metaalvermoeid en dus gebroken gaffeltje te zijn dat voor het linker portier nogal zeldzaam schijnt te worden. Is er geen handige metaalbewerker met CNC machine die dat na kan maken? Er zullen de komende jaren meer breken in de nog rijdende 900 classics lijkt me..
Bij daglicht maak ik nog een plaatje van de nieuwe banden
En verder knapte er vorige week iets in de deurgreep aan bestuurderskant. Van binnenuit nog normaal te openen. Central lock nog in orde. Alleen van buitenaf volledig 'niets'. Vandaag ook gerepareerd; blijkt een metaalvermoeid en dus gebroken gaffeltje te zijn dat voor het linker portier nogal zeldzaam schijnt te worden. Is er geen handige metaalbewerker met CNC machine die dat na kan maken? Er zullen de komende jaren meer breken in de nog rijdende 900 classics lijkt me..
Bij daglicht maak ik nog een plaatje van de nieuwe banden
-
Job68
- Donateur

De nieuwe Continentals voor alle seizoenen. Niet zo fraai als de meeste zomerbanden, maar ook niet echt lelijk

-
Vyv
- Moderator + Donateur

Leeggoed ingeleverd, had een feestje afgelopen weekend.
6 bakken naast elkaar is geen probleem.

6 bakken naast elkaar is geen probleem.

-
RonnieW
- Donateur (3x)

-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Vandaag de motor van mijn vader opgehaald bij de Harley dealer. Mijn vader is 3 maanden geleden overleden en heeft de motor aan mij gegeven opdat ik er nog heel veel mooie kilometers mee mag maken. Dus dat ga ik zeker doen.

-
Marius0404
- Donateur (7x)

das straks elke kilometer met een glimlach van herinnering.
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Een 'feestelijk ritje' ter gelegenheid van z'n 49e 'verjaardag', met heerlijk zonnig decemberweer!

-
redmervand
- Donateur (6x)

Gister maar weer eens een kerstboom gehaald

-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
Barten
- Donateur (12x)

Wat een vreselijk mooie Saab!!
-
Super72
- Geregistreerd lid
De ultieme classic 900, wat mij betreft.
-
bjsmid
- Geregistreerd lid
Schitterend, allermooiste Saab ever in mooiste trim! GT?
-
Ewout
- Donateur (5x)

Dan zou er geen 'SAAB' op de zijkant van de motorkap (mogen) staan.bjsmid schreef: ↑za 16 dec, 2023 20:17GT?