Handleiding voor het poetsen van je Saab!
-
Imausr
- Geregistreerd lid
-
Imausr
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Wow wat een resultaat.....en eigenlijk best een dikke bakFlèche Rouge schreef: http://www.detailingbliss.com/forum/f47 ... -5030.html
Hier het prachtige poetsresultaat van echt een dikke auto, een Gallardo: http://mirror.geenstijl.nl/20080908-Lam ... da424.html
-
Garrett
- Lid van verdienste
@flok
Schijnbaar is een Saab hier alleen de ware echte sportwagen.
Ik snap niet hoe je met droge ogen kan toegeven dat je een auto-liefhebber bent als je een gelimiteerde editie van de bejubelde en uiterst krachtige Astra OPC niets vind.
Laat de pagina rustig laden, scroll op redelijk tempo door de foto's heen om te kijken wat deze beste man heeft (laten) maken voor onder de kap.
Daarnaast zijn de 251 wiel-pk's ook niet misselijk, dacht ik zo. Maar het was me uiteindelijk te doen om de poetsresultaten te laten zien. Hoe maniakaal deze beste man ermee omgaat.
Na een proefrit in een 2006 Saab 9-5 is me heel erg duidelijk geworden dat het dubbeltje in de trend van "het is en blijft een Opel" niet altijd in het nadeel van de Opel-rijder valt

Schijnbaar is een Saab hier alleen de ware echte sportwagen.
Ik snap niet hoe je met droge ogen kan toegeven dat je een auto-liefhebber bent als je een gelimiteerde editie van de bejubelde en uiterst krachtige Astra OPC niets vind.
Laat de pagina rustig laden, scroll op redelijk tempo door de foto's heen om te kijken wat deze beste man heeft (laten) maken voor onder de kap.
Daarnaast zijn de 251 wiel-pk's ook niet misselijk, dacht ik zo. Maar het was me uiteindelijk te doen om de poetsresultaten te laten zien. Hoe maniakaal deze beste man ermee omgaat.
Na een proefrit in een 2006 Saab 9-5 is me heel erg duidelijk geworden dat het dubbeltje in de trend van "het is en blijft een Opel" niet altijd in het nadeel van de Opel-rijder valt

-
Imausr
- Geregistreerd lid