verdrietig nieuws mbt Tanisha
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Re: verdrietig nieuws mbt Tanisha
Tanisha heb ik persoonlijk nooit mogen ontmoeten. Wel stond ze altijd klaar als ik haar telefonisch kon bereiken. Dus de woorden van anderen hier, kan ik zeker onderstrepen. Ze heeft het de laatste jaren na een ongeval waarover ze hier ook op het forum weleens vertelde niet makkelijk gehad, en haar partner evenmin.
Je zou wensen dat iemand die nog zo jong is, nog de jaren gegund waren om samen het goede leven te genieten. Helaas mocht dat niet zo zijn.
Rust zacht ...
Je zou wensen dat iemand die nog zo jong is, nog de jaren gegund waren om samen het goede leven te genieten. Helaas mocht dat niet zo zijn.
Rust zacht ...
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Alleen van alle (inclusief haar eigen) verhalen ken ik haar. Een gemis voor alle nabestaanden en alle Saab liefhebbers die op haar konden bouwen.
Begrijpelijk van de besloten uitvaart, al zou een laatste SAAB eerbetoon heel passend zijn geweest.
Begrijpelijk van de besloten uitvaart, al zou een laatste SAAB eerbetoon heel passend zijn geweest.
-
ammolenaar
- Donateur (2x)

Vreselijk om te lezen dit! Ik las graag haar bijdrage op dit forum. Ik wens haar nabestaande veel sterkte om dit onbegrijpelijk verlies te dragen.
Andy
Andy
-
ReinO
- Donateur (2x)

Heel wat samen gedaan in het verleden en natuurlijk is dit veel te jong,
Sterkte voor de nabestaanden
Sterkte voor de nabestaanden
-
Injectie
- Moderator
Heb haar een paar keer ontmoet tijdens het werk. Een schrikreactie gelijk hier.
Sterkte aan alle nabestaanden.
Sterkte aan alle nabestaanden.
-
9323
- Donateur (2x)

Wat akelig. Ze was jaren een vaste waarde op het forum en ze had veel kennis van zaken. Veel sterkte voor iedereen om haar heen.
-
nvdb
- Donateur (3x)

Wat een verdrietig bericht. Ik las graag de bijdrage van Tanisha op dit forum.
Heel veel sterkte voor haar familie en vrienden.
Heel veel sterkte voor haar familie en vrienden.
-
busy
- Donateur (4x)

Wat een verdrietig nieuws. Zo jong en veel betekent voor menig SAAB liefhebber. Sterkte voor de nabestaanden.
-
sterkstromer
- Donateur

Een treurig bericht, zo jong en zo plotseling. Veel sterkte aan iedereen die haar missen moet.
-
mfvb
- Donateur

Wat een verdrietig nieuws. Echt veel te jong. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden!
-
Funky Dude
- In memoriam †
Tanisha,
Bedankt voor alles, sleutel zacht...
Bedankt voor alles, sleutel zacht...
-
Barboer
- Donateur (6x)

Jemig...Motolab schreef: ↑do 25 jul, 2024 11:39ik krijg net een verdrietig bericht t.a.v. het plotseling overlijden van Tanisha Mester afgelopen dinsdag (23 juli '24)
een hersenbloeding is haar fataal geworden op 47 jarige leeftijd..
Is er een Condoleance register?
-
Motolab
- Geregistreerd lid
geen idee eerlijk gezegd..
ik heb een kaart gestuurd naar het adres op de kaart:
Uitvaart Assistentie Noord Nederland
Smidstraat 7
8601 WB Sneek
t.a.v. Tanisha
-
Bummer
- Geregistreerd lid
Tanisha herinner ik me als een uitgesproken vrouw, die niet onder stoelen of banken stak wat ze van iets vond. Eerlijk in wat ze vond en stond graag met raad en daad voor je klaar.
Tussen het sleutelen door lunch halen, was een grote zak poffertjes per persoon ‘en dan doe je die vier minuten in de magnetron, zegt ‘ie keihard PANG! en dan is ‘ie klaar!’. Daarna weer snel verder de versnellingsbak eronder zetten en de klus zat er weer op.
Tanisha heeft me vaak geholpen met de 900ng en de 9-3og. Het bericht dat ze niet meer onder ons is, daalt hier maar langzaam in.
…
Tussen het sleutelen door lunch halen, was een grote zak poffertjes per persoon ‘en dan doe je die vier minuten in de magnetron, zegt ‘ie keihard PANG! en dan is ‘ie klaar!’. Daarna weer snel verder de versnellingsbak eronder zetten en de klus zat er weer op.
Tanisha heeft me vaak geholpen met de 900ng en de 9-3og. Het bericht dat ze niet meer onder ons is, daalt hier maar langzaam in.
…
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Vreselijk, vaak bij haar geweest voor danwel onderdelen danwel samen aan 1 van mijn Saabs sleutelen. 47 is natuurlijk veel te jong, rust zacht Tanisha en bedankt voor alle hulp en adviezen!