Binnenkort naar de motorbeurs in Utrecht, oriënteren op een nieuwe motor. Want hoe heerlijk de Harley ook rijdt, hij is niet gemaakt om snel even uit de schuur te halen voor korte ritjes. Wordt vervolgd

Nee een Road King Evo, een van de laatste generatie met carburateurBarboer schreef: ↑za 18 jan, 2025 22:31Is dat een Electra Glide?

Het heeft wel die reputatie in ieder geval inderdaad.voodoo schreef: ↑zo 19 jan, 2025 18:02De evo is toch, denk ik, het beste motorblok dat Harley heeft gebouwd.

Dit klinkt dan alsof zo’n Harley niet lekker rijdt

Nou, de motor van mijn vrouw gaat eruit. Das een Suzuki Gladius uit 2009. Slechts 16.000km op de teller, maar te klein om door mij te kunnen worden gebruikt voor dagelijks woon-werk. Wat ervoor terugkomt is dus voor mijn woon-werk, en voor haar voor af en toe een weekend.Jungleman schreef: ↑zo 19 jan, 2025 22:15@95twinturbo: dat wordt dus 'iets emotieloos' (dus Japans...) naast de Harley?

Haha die had ik gezien hoor. Ik kan ‘m hebben:)
Eind vorig jaar heb ik mijn 2015 VFR800X Crossrunner verkocht, daar heb ik bijna 110.000km heel veel plezier mee gehad. Als het goed is, is deze binnenkort te zien in de rubriek marathonmotor in moto73.Oosthoek schreef: ↑zo 19 jan, 2025 21:55Ook hier een VFR, een 750 rc36-2 uit 95. Werkelijk onverwoestbaar en altijd meteen starten na de winter, heerlijk zorgeloze fiets. Inmiddels wel een beetje oud aan het worden, maar das niet zo'n probleem als je maar een paar keer per jaar rijdt.
Wat voor een heb jij Voodoo?