Show je vakantie combinatie

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
graeme
Geregistreerd lid

Re: Show je vakantie combinatie

Bericht door graeme » di 12 feb, 2013 0:29

Het idee van een tent opzetten snapte we niet helemaal maar dit is wel ongeveer de vakantiecombi
Dit was de eerste kampeerplek van de "vakantie" Bussum>3 Landen Punt>Keulen>Vianden>Verdun>Parijs>Duinkerken>Antwerpen>Bussum in 3 dagen en 15 uur.

Afbeelding

Raydio
Geregistreerd lid

Bericht door Raydio » di 12 feb, 2013 11:48

Wachten op de boot naar Denemarken
Afbeelding

Aangekomen bij het eerste huisje in Zweden (wat een rust....)
Afbeelding

Ook nog een dagje naar Trollhättan geweest. Daar stond de geopereerde broer van mijn auto in het museum........
Afbeelding

In totaal ruim 4.500 km gedaan in 3 weken (allemaal in 2011).

halle86
Geregistreerd lid

Bericht door halle86 » di 12 feb, 2013 21:20

Blijft een leuk topic, krijg alweer zin in vakantie! 8)

Hierbij een plaatje van de saab met caravan in de Spaanse Pyreneeën afgelopen zomer!

Afbeelding

En een plaatje van de saab met toppola klaar voor een concert van Bruce Springsteen :headbang2:

Afbeelding

Raydio
Geregistreerd lid

Bericht door Raydio » di 12 feb, 2013 21:53

Mooie plaatjes!

Die caravan past echt mooi bij de 900.
En zo'n toppola is ook geweldig (en al helemaal als die gebruikt wordt voor een Springsteen concert :applause: - heb de man tijdens mijn vorige baan eens mogen ontmoeten en sindsdien is hij voor mij nog meer held dan hij al was. Ik werkte bij een platenmaatschappij en kwam vaak in aanraking met artiesten, maar hij is in alle opzichten een speciale. Kunnen veel "beginnende beroemdheden" nog wat van leren).

bob_z
Geregistreerd lid

Re: Welke camper of caravan naast/achter je saab?

Bericht door bob_z » di 12 feb, 2013 23:23

The Devil's Own V4 schreef:Afbeelding
Neemt weinig ruimte in in de kofferbak en weegt slechts 2,5kg.
Mooie Hilleberg, wij hebben een Nallo GT. Ondanks de(absurde) prijs zou ik er meteen weer eentje kopen(je weet in ieder geval wie hem in elkaar genaaid heeft hehe).
Lijkt ook een leuk plekje en jaargetijde!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 13 feb, 2013 0:05

Grappig, met de toppola meteen geupgradet van 15" cross spoke naar 16" :)

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » wo 13 feb, 2013 9:48

:offtopic:

tijdens de Denemarken-meeting tijdens hemelvaart 2010, georganiseerd door forummer rolfver:

Afbeelding

en dan gaat ineens iedereen aan de kant. pech bij een Saab? dat kan haast niet. nee: voor zoiets, door de eigenaar zelf tot aan het laatste schroefje gerestaureerd:

Afbeelding

Afbeelding

:O:

halle86
Geregistreerd lid

Bericht door halle86 » wo 13 feb, 2013 16:06

Op beide foto's met 16 inch cross spokes, maar ze lijken soms inderdaad klein!

De combinatie eriba met de saab vind ik zelf ook geweldig, het rijdt ook nog eens heerlijk. Een eriba merk je bijna niet achter de saab :O:

Caramac
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Caramac » vr 15 feb, 2013 18:00

Deze combi is niet van mij ... maar te leuk om niet te delen.

Afbeelding

Wij zelf gaan bij voorkeur met de camper (lang) weg maar hebben 'ons Trolletje' op de voorruit ...

Afbeelding

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » zo 17 feb, 2013 21:57

Turbothom schreef:
Caramac schreef:Deze combi is niet van mij ... maar te leuk om niet te delen.

Afbeelding
Nice, een Kip Kuiken, stukje hollands glorie. Zou eigenlijk nog een Dafke voor moeten ....
Inderdaad een geweldig caravannetje. Maar beter nog dan een Dafke staat een er een SAAB 95 vóór. Mijn ex had destijds zo'n Kip Kuiken achter zijn 95 en de overeenkomst in vormgeving (de zijruitjes gevolgd door de staartvinnetjes) was verbluffend. Je zou bijna denken dat ze zich bij Kip hebben laten inspireren door de 95.

Dax
Geregistreerd lid

Bericht door Dax » di 05 mar, 2013 16:43

Na enthousiast te zijn geworden van de combinatie klassieke Saab en een mooie Constructam van Turbothom ben ik ook op zoek gegaan.
Onderstaand het resultaat :D .
Voor het eerst een caravan in de familie (sinds vele generaties). Binnenkant is het terratorium van mw. Dax en wordt volledig gepimpt in het rood-wit met gordijntjes, kussens en al het houtwerk.
De rode baan op de zijkant was oorspronkelijk donkerbruin (net als het interieur :krull:) en nu in de kersenrode kleur van de auto.
Een donkerblauw nummerplaatje met opgelegde letters ligt al klaar om het nog iets klassieker te laten lijken.
Ik ben nog zoekende naar rood-wit geblokt vinyl voor op de bodem, een speld in een hooiberg lijkt het, dus tips zijn welkom.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Renkhuis
Donateur
Donateur

Bericht door Renkhuis » di 05 mar, 2013 17:07

Dax
Ik ben nog zoekende naar rood-wit geblokt vinyl voor op de bodem, een speld in een hooiberg lijkt het, dus tips zijn welkom.

Je kan marmoleum tegels in elke kleur en maat bestellen kan je je eigen geblokte vloer maken.

Rob

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » di 05 mar, 2013 17:36

Prachtige combi, Dax!

savo
Geregistreerd lid

Bericht door savo » di 05 mar, 2013 18:42

Dax schreef:Ik ben nog zoekende naar rood-wit geblokt vinyl voor op de bodem, een speld in een hooiberg lijkt het, dus tips zijn welkom.
Als het echt niet te krijgen zou je natuurlijk een stuk wit en een stuk rood kunnen nemen en blokken snijden aan de achterzijde met vloerbedekkingstape monteren, 't is fff werk maar dan heb je het wel, deze kleurcombi is inderdaad niet te vinden, suc6.

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » di 05 mar, 2013 20:01

Hele mooie combi Dax, zoiets wil ik ook nog eens. Maar dan in het blauw :wink:

Plaats reactie