Dit was de eerste kampeerplek van de "vakantie" Bussum>3 Landen Punt>Keulen>Vianden>Verdun>Parijs>Duinkerken>Antwerpen>Bussum in 3 dagen en 15 uur.

Mooie Hilleberg, wij hebben een Nallo GT. Ondanks de(absurde) prijs zou ik er meteen weer eentje kopen(je weet in ieder geval wie hem in elkaar genaaid heeft hehe).The Devil's Own V4 schreef:
Neemt weinig ruimte in in de kofferbak en weegt slechts 2,5kg.

Inderdaad een geweldig caravannetje. Maar beter nog dan een Dafke staat een er een SAAB 95 vóór. Mijn ex had destijds zo'n Kip Kuiken achter zijn 95 en de overeenkomst in vormgeving (de zijruitjes gevolgd door de staartvinnetjes) was verbluffend. Je zou bijna denken dat ze zich bij Kip hebben laten inspireren door de 95.Turbothom schreef:Nice, een Kip Kuiken, stukje hollands glorie. Zou eigenlijk nog een Dafke voor moeten ....Caramac schreef:Deze combi is niet van mij ... maar te leuk om niet te delen.
![]()

Je kan marmoleum tegels in elke kleur en maat bestellen kan je je eigen geblokte vloer maken.Ik ben nog zoekende naar rood-wit geblokt vinyl voor op de bodem, een speld in een hooiberg lijkt het, dus tips zijn welkom.
Als het echt niet te krijgen zou je natuurlijk een stuk wit en een stuk rood kunnen nemen en blokken snijden aan de achterzijde met vloerbedekkingstape monteren, 't is fff werk maar dan heb je het wel, deze kleurcombi is inderdaad niet te vinden, suc6.Dax schreef:Ik ben nog zoekende naar rood-wit geblokt vinyl voor op de bodem, een speld in een hooiberg lijkt het, dus tips zijn welkom.