Echter, de 9-3 op de oprit op een paar bokken zetten....
Heeft iemand een brug in de regio 073?
-
rbuisman
- Geregistreerd lid
Heeft iemand een brug in de regio 073?
Hallo, ik wil binnenkort m'n olie gaan verversen en het leek me goed om dat eens een keer zelf te gaan doen 
beetje link. Nu weet ik dat er DHZ-garages zijn waar je je auto op een brug kunt zetten, maar misschien iemand op dit forum in de buurt van Den Bosch die er een beschikbaar heeft en eens gastvrij wil zijn? Hoor het graag!
-
Arjan9-3
- Donateur (10x)

Re: Heeft iemand een brug in de regio 073?
Olie verversen gaat anders prima middels krik/assteunen, tenzij je lichaam niet meer wil meewerken met onder de auto kruipen 
-
rbuisman
- Geregistreerd lid
Ja prima, maar ik wil er echt even onder kijken. En waarschijnlijk ook met iemand anders. Ondanks dat ik met 51 jaar nog bijzonder atletisch ben, sta ik er graag ff rechtop onder
Thanks anyway
-
Matti9
- Geregistreerd lid
Gezellig, met iemand anders, onder voorkant 9-3 kruipen, die stabiel op twee assteunen hangt: op die manier heb ik 1,5 jaar geleden samen met mijn dochter de balansasketting verwijderd van de Caab van mijn broer. Door centrale krikpunt aan voorkant, is de 9-3 makkelijk op 2 steunen te plaatsen. Beurtje is inderdaad goed te doen op die manier. Brug is vanzelfsprekend comfortabeler werken, maar verwacht ook dat je dan eerder bij n dhz-gargage uitkomt. Toen ik zelf nog niet voldoende gereedschap (en kennis) had, ging ik regelmatig naar dhz garage in Goirle, maar meen dat je daar niet meer zelf kunt sleutelen (is van dhz naar reguliere garage gegaan). Succes en veel sleutelplezier!
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Even afspraak maken bij Kwikfit en vragen of je mee mag kijken?
-
Bungy123
- Geregistreerd lid
Quickshit? Daar adviseer je toch geen Saabrijder naartoe?Vyv schreef: ↑wo 23 mar, 2022 12:10Even afspraak maken bij Kwikfit en vragen of je mee mag kijken?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Doen gewoon onderhoud volgens het schema van de merkdealer hoor 
-
rbuisman
- Geregistreerd lid
Dankjewel, Matti9, voor de tip! Ik denk dat ik toch eerst voor de comfortabele opstelling ga 
Ik heb dit niet eerder gedaan, dus wil het graag zelf eens doen, vandaar ook niet de wens om naar een (generiek) garage te gaan. Meekijken is leuk, maar zelf doen uiteindelijk beter. En zo moeilijk is dit klusje niet (als niet de carterplug vastgeroest zit
)
Anyway, als er nog liefhebbers zijn met een brug of die weten waar iemand er een heeft, regio Den Bosch.... Je maakt me blij.
Ik heb dit niet eerder gedaan, dus wil het graag zelf eens doen, vandaar ook niet de wens om naar een (generiek) garage te gaan. Meekijken is leuk, maar zelf doen uiteindelijk beter. En zo moeilijk is dit klusje niet (als niet de carterplug vastgeroest zit
Anyway, als er nog liefhebbers zijn met een brug of die weten waar iemand er een heeft, regio Den Bosch.... Je maakt me blij.
-
sjares
- Donateur

Je bent hier (in Deventer) welkom, dat is net even buiten de regio Den Bosch 
-
Matti9
- Geregistreerd lid
Snap ik helemaal, er valt wat te zeggen voor comfortrbuisman schreef: ↑do 24 mar, 2022 21:40Dankjewel, Matti9, voor de tip! Ik denk dat ik toch eerst voor de comfortabele opstelling ga![]()
-
rbuisman
- Geregistreerd lid
Yes, dat lijkt me wel leuk! 'Regionale sleutelmiddag'
pb volgt...
pb volgt...