Saab 9-2X
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: Saab 9-2X
We zijn allemaal liefhebbers, toch?bjsmid schreef: ↑vr 31 jul, 2020 10:20Voor de echte liefhebbers onder jullie misschien vloeken in de kerk

Ik vind het niet zozeer vloeken in de kerk als wel gewoon echt niet mooi qua totaalplaatje en veel te weinig des Saabs. Het zal vast goed rijden, maar ik mis de samenhang tussen de merkfilosofie van weleer en de 9-2X. Maar daar zullen vele meningen over zijn, dus doen! Lekker zeldzaam en er staat Saab op.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ik vind en heb het altijd een geweldige auto gevonden. Met name omdat deze wagen wel in staat is om het vermogen op een fatsoenlijke wijze op de weg te brengen en met een wegligging die daarbij hoort!
Absoluut nog een droom van me, zouden ze er ook in hazelnut zijn........?
Absoluut nog een droom van me, zouden ze er ook in hazelnut zijn........?
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Dus jij wil zeggen dat Saabs standaard zwabberboten zijn?
Geheel mee eens.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ja, snap ik, jij denkt ook dat je verstand van voetballen hebt 

-
V6Kees
- Donateur (4x)

Over 10 jaar zit iedereen hier op t forum waarschijnlijk te miepen dat zo een Sport Sedan toch wel een ondergewaardeerde auto is
Maar on-topic zo een 9-2X is gewoon een gaaf apparaat. Misschien geen puristische Saab, maar van de bokkensprongen wel de leukste...
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Ondergewaardeerd zou kunnen, toch is en blijft het de enige lelijke Saab ooit gemaakt.
Een 9-2X mag hier meteen op de dam, jammer alleen dat je ze nooit tegenkomt.
Een 9-2X mag hier meteen op de dam, jammer alleen dat je ze nooit tegenkomt.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Idd een 9-2 heeft hier ongeveer 99% meer kans om hier op de dam te komen dan een 9-3ss.
Blijf de 9-3ss gewoon een lelijk ding vinden waar de lijnen niet van kloppen.
Ze hadden er een 2 deurs van moeten maken en er calibra op moeten zetten dan was het vast een bestseller geworden!
Blijf de 9-3ss gewoon een lelijk ding vinden waar de lijnen niet van kloppen.
Ze hadden er een 2 deurs van moeten maken en er calibra op moeten zetten dan was het vast een bestseller geworden!
-
rutgerreinier
- Donateur

https://carsandbids.com/search/?q=saab
Ik kijk altijd Demuro op YouTube en daar staat een 9-2x op zijn site: cars & Bids
Ik kijk altijd Demuro op YouTube en daar staat een 9-2x op zijn site: cars & Bids
-
bjsmid
- Geregistreerd lid
Wow, handgeschakelde 9-5 NG met huidig bod 6.000 dollar! Hoop dat dat nog stijgt anders haal ik er direct zo'n ding bij 
-
Orphy
- Donateur (5x)

-
rutgerreinier
- Donateur

Goeie spotOrphy schreef: ↑zo 09 aug, 2020 0:27Voor wie Amerika te ver is:
https://www.blocket.se/vi/92293398.htm
Buitenkant erg leuke Saab, binnenkant totaal niet Saabwaardig. Subaru’s zien erg gewoon Cheap uit.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Mijn Subaru is toch heel exclusief zijn er maar 413 van in Nederland geleverd