Pagina 1 van 1
Viggen zeldzaam??
Geplaatst: zo 24 jun, 2007 22:28
door Xaero
Tjeemienee, dat is een hoop....

Geplaatst: zo 24 jun, 2007 22:30
door De900C-GAS
Kijk anders ook eens op
www.garaget.org
Kom je 'hele kuddes' tegen!!

Geplaatst: zo 24 jun, 2007 22:37
door davidjoost
de laatste Aero's hadden toch ook het Viggen-bumper en spoilerpakket??
Geplaatst: zo 24 jun, 2007 23:04
door Maarten
Wel de bumpers, niet de achterspoiler.
Geplaatst: ma 25 jun, 2007 17:02
door Maarten
Minder spectaculair, maar een vergelijkbare foto hebben we jaren geleden ook eens in Antwerpen gemaakt.
De toenmalige Saabs van Marc, Remco en ondergetekende.
