LSD talk - Abbott - Quaife - Saab/GM
-
OuweNiek
- Donateur

LSD talk - Abbott - Quaife - Saab/GM
Sinds Dave zijn verhaal van de gele viggen heeft gepost gaan er vragen rond op forum en facebook over de voor en nadelen van een LSD en de verschillen tussen merken. Ik heb er geen verstand van maar wel veel interesse.
Wat merk je van een LSD in de praktijk? De plus en de min punten.
Wat zijn de verschillen tussen merken en modellen? Zo heeft Abbott Racing een speciale voor de Viggen. Wat zijn de ervaringen?
Deel je ervaring met ons. Alvast bedankt!
Niek
Wat merk je van een LSD in de praktijk? De plus en de min punten.
Wat zijn de verschillen tussen merken en modellen? Zo heeft Abbott Racing een speciale voor de Viggen. Wat zijn de ervaringen?
Deel je ervaring met ons. Alvast bedankt!
Niek
-
evo
- Donateur (2x)

Re: LSD talk - Abbott - Quaife - Saab/GM
Als je wat sportiever rijdt is een LSD zeker een aanrader. Zoals zo iemand ongetwijfeld ervaren heeft, piep je, zeker in lagere versnellingen, maar na wat tuning ook al snel in de hogere versnellingen, snel een bandje op... zeker bij accelereren in bochten, maar ook op rechte stukken... met vervelende gevolgen, als onderstuur, onvoorspelbaar spoor gedrag en gewoon geen acceleratie als gevolg.
Met een LSD kun je in veel meer situaties goed en veilig je vermogen kwijt. En, wat mij betreft, voor alles boven de 300pk een absolute aanrader...
Met een LSD kun je in veel meer situaties goed en veilig je vermogen kwijt. En, wat mij betreft, voor alles boven de 300pk een absolute aanrader...
-
OuweNiek
- Donateur

Zijn er ook negatieve effecten of nieuw stuurgedrag waar je aan moet wennen?
-
DV 9-3
- Donateur

Afgezien van het best wel negatieve effect op je bankrekening, niet echt.
Overigens kan dat effect ook nog wel oplopen, aangezien je ongemerkt een stuk steviger zou kunnen gaan rijden.