Orphy heeft een viggen!
-
daniel 9-3
- Donateur

Re: Orphy heeft een viggen!
Wat hier boven staat.Efraim schreef:Hest goud doan Tammo

En Mooi wark zon dikke piepe!
-
viggentroll321
- Donateur

Hai glimt as n' honnekeudel ien moaneschien
Fijne Feestdagen
Fijne Feestdagen
-
schuimkraag
- Donateur

Is dat poedercoating en welke kleur is t,moet de mijne ook opnieuw laten doen...Orphy schreef: ↑ma 21 dec, 2020 18:02Vandaag de viggen velgen en banden laten monteren. Twijfelde beetje over de kleur maar onder de auto ziet het er aardig origineel uit dacht ik.
![]()
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ja, is poedercoating en ik zal de kleur even navragen.
-
brinky
- Donateur

Ik ben ook niet kapot van de viggen velgen... maar toch maken de viggen velgen de viggen af!
-
Orphy
- Donateur (5x)

Precies, hij is gisteren getaxeerd en ik wou daarvoor de originele velgen er onder hebben. Zal mij benieuwen waar de beste man op uit komt, hij was wel onder de indruk in ieder geval:-).
Uiteindelijk zou ik denk het liefste 18” Hirsch willen, dat is denk de enige velg die je als alternatief voor de originele kunt nemen.
Uiteindelijk zou ik denk het liefste 18” Hirsch willen, dat is denk de enige velg die je als alternatief voor de originele kunt nemen.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

17” Hirsch staat mijns inziens ook erg mooi op een 9-3 coupe en rijdt imho beter dan 18” onder een 9-3 og (sorry als ik iemand tegen de schenen trap). Voordeel is ook dat de Hirsch velgen merkbaar lichter zijn.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Klopt, ligt er ook beetje aan wat op mijn pad komt.
-
MVE
- Geregistreerd lid
Ja, sorry, maar ik ben het gewoon met je eens.Sapphire schreef: ↑wo 23 dec, 2020 15:1017” Hirsch staat mijns inziens ook erg mooi op een 9-3 coupe en rijdt imho beter dan 18” onder een 9-3 og (sorry als ik iemand tegen de schenen trap). Voordeel is ook dat de Hirsch velgen merkbaar lichter zijn.
17” is gewoon de fijnere maat, vooral wb comfort.
Maarja... 18” staat gewoon zó gaaf.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Klopt precies. Wat ik meeneem in de overweging is ook dat ik de viggen niet als daily heb natuurlijk.
De looks gaan dan zwaardere wegen ben ik bang.....
De looks gaan dan zwaardere wegen ben ik bang.....
-
SVENSON_Aero
- Geregistreerd lid
Mooie vangst en fantastische kleur!
En zeker het mooist met de originele Viggen velgen.
En zeker het mooist met de originele Viggen velgen.