Pagina 1 van 1
Heuvel-op met je tweetakt...
Geplaatst: do 27 jul, 2023 16:53
door MvR
... en niet zo zuinig ook!
Re: Heuvel-op met je tweetakt...
Geplaatst: do 27 jul, 2023 22:12
door Willem13
Mijn tweetakt korte neus uit 1964 - een dikke tien jaar geleden gekocht van een Nederlander in Zweden en motorisch zwaar ‘gekieteld’ - produceerde bij aanschaf een enigszins vergelijkbaar geluid. Toen ik met die auto in het buitengebied hier in Twente voor het eerst rondreed, zochten koeien in blinde paniek een veilig heenkomen, om over de buren nog maar te zwijgen. Ik heb toen maar besloten het motorblok te vervangen door een ‘nomaal’ sportblok. Maar die tweetaktjank in het filmpje is wel heel mooi (vind ik). Kan alleen in Zweden.