Saab 96 TT 1960 de Smurf
-
frans1950
- Geregistreerd lid
Blauwe saab 96 2T op speurders
Kent iemand de blauwe Saab 96 met een witte ronde cirkel op het portier bwjr 1960 welke momenteel op speurders staat voor 6500,00? Hij staat bij een handelaar en er zou technisch al veel aan gedaan zijn. Voordat ik ga kijken zou wat infotmatie vooraf fijn zijn.
-
frans1950
- Geregistreerd lid
Saab 96 bwjr 1960 op speurders
Is de Saab 96 bwjr 1960, blauw met ronde witte cirkel op de portieren bekend hier op het forum? Hij staat op speurders.nl.
Weet niet hoe ik de link naar de advertentie moet plaatsen.
Weet niet hoe ik de link naar de advertentie moet plaatsen.
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Re: Saab 96 bwjr 1960 op speurders
http://www.speurders.nl/overzicht/zeldz ... ry=saab+96" onclick="window.open(this.href);return false;

-
harolddevries
- Donateur (6x)

-
frans1950
- Geregistreerd lid
Re: Blauwe saab 96 2T op speurders
Inderdaad Harold, bedankt! Kent iemand deze?
-
frans1950
- Geregistreerd lid
Bedankt Tjeerd, kent iemand deze auto? Ik heb er wel belangstelling voor.
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is het deze: viewtopic.php?f=114&t=151300" onclick="window.open(this.href);return false;. (Jammer dat de foto's zijn verdwenen).
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Volgens mij van forumer PP (geweest)?
viewtopic.php?f=114&t=151300&p=1680891& ... n#p1680891" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=114&t=151300&p=1680891& ... n#p1680891" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Denk het niet. Die is bij Mink beland.
-
sonett003
- Geregistreerd lid
Het vermoeden van Ronnes is juist (zie het andere topic). PP heeft een tweede lichtblauwe KN TT van mij gekocht, de eerste is een 61'er en correct is
naar Mink gegaan.
De tweede is een hele vroege 60'er, uit de eerste productie run. Ik was de derde eigenaar. Aan het ophalen van de 96 uit Zweden zit nog een heel
verhaal......
Goede basis om wat moois van te maken, in ieder geval kun je dan pronken met een van de oudste 96's in NL
naar Mink gegaan.
De tweede is een hele vroege 60'er, uit de eerste productie run. Ik was de derde eigenaar. Aan het ophalen van de 96 uit Zweden zit nog een heel
verhaal......
Goede basis om wat moois van te maken, in ieder geval kun je dan pronken met een van de oudste 96's in NL
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Klopt inderdaad:
(viewtopic.php?f=114&t=151300&p=1680891" onclick="window.open(this.href);return false;)peterpaul schreef:Eind vorig jaar verhuisd naar t oosten, mooie schuur erbij maar deze was leeg. Stiekem weer een beetje gaan zoeken, goede kennis benaderd en zo kwam er weer een 2 taktje. Exact dezelfde kleur als Dinky, mn vorige. Deze echter een jaar ouder, dus nog met t dash in carrosseriekleur.
-
frans1950
- Geregistreerd lid
Na overleg met Sonnet003 ga ik morgenochtend kijken.
-
frans1950
- Geregistreerd lid
Ik heb de auto gekocht, is zeker zo goed als mij was verteld. Volgende week wordt hij gebracht en kunnen we
gaan genieten.
gaan genieten.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Mooi en zeker het bouwjaar.
Alleen daarvoor had ik hem wel willen hebben.
Alleen daarvoor had ik hem wel willen hebben.
-
Spartacus
- Geregistreerd lid
Proficiat.
Zal je veel plezier mee beleven.
Zal je veel plezier mee beleven.