van harte dan maar weer heMargreet schreef:Dat wordt een ritje met de auto-ambulance heb ik al gehoord
een 93 in de goeie kleur
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Haha, bedankt, maar ik denk dat ik het sleutelen aan deze SAAB 93 overlaat aan de deskundigen...
Dat was me het ritje wel waard!
Filmpje uit 1956
Dat was me het ritje wel waard!
Filmpje uit 1956
-
bergra
- Geregistreerd lid
-
utan
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Filmpje volgt spoedigutan schreef:Ik heb ook nog een filmpje met geluid van draaiende motorgeen idee hoe jullie hier deelgenoot van te maken.
Olaf, zoals je mij al mailde is er waarschijnlijk iets verkeerd gegaan bij het uploaden. Jouw foto's en filmpjes zijn niet allemaal goed te bekijken... Maar al met al, het geeft wel een goede indruk van deze Saab 93!! Jammergenoeg was ik in al mijn gehaast mijn eigen fotocamera vergeten (wat zelden voorkomt
Roger
-
utan
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
sb153b
- Geregistreerd lid
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige auto!
Een originele 750 cc motor erin, da's vrij uniek! Dat is te zien aan het aantal kopbouten (8 ipv 12 stuks)
De upgrade naar 12 bouten is niet voor niets gedaan, de koppakkingen wilden nog wel eens gaan lekken.
Met de 93 heeft men in Zweden een aantal jaren terug nog een snelheidsrecord in de klasse tot 750 cc gevestigd, een beetje gekieteld was de motor wel...
klikje
Niklas Enander, ook betrokken bij het snelheidsrecord is de persoon die je kunt benaderen als het gaat om oude Saab 2-takten. Hij is reuze enthousiast en kundig en spreekt prima Engels.
Je kunt hem via dezelfde site benaderen.
Cornell
Een originele 750 cc motor erin, da's vrij uniek! Dat is te zien aan het aantal kopbouten (8 ipv 12 stuks)
De upgrade naar 12 bouten is niet voor niets gedaan, de koppakkingen wilden nog wel eens gaan lekken.
Met de 93 heeft men in Zweden een aantal jaren terug nog een snelheidsrecord in de klasse tot 750 cc gevestigd, een beetje gekieteld was de motor wel...
klikje
Niklas Enander, ook betrokken bij het snelheidsrecord is de persoon die je kunt benaderen als het gaat om oude Saab 2-takten. Hij is reuze enthousiast en kundig en spreekt prima Engels.
Je kunt hem via dezelfde site benaderen.
Cornell
-
Tenfour
- Moderator + Donateur