luchtfoto's Outside Saab (Trollhättan + Valkenburg))
-
nastydrive
- Donateur (2x)

luchtfoto's Outside Saab (Trollhättan + Valkenburg))
http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... lissement/" onclick="window.open(this.href);return false;

Reden: luchtfoto Trollhättan toegevoegd - 14 jan 2012
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: luchtfoto (hart van Nederland)
Dat is in Trollhattan, even geduld nog voor de foto's uit Nederland!
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Zijn die foto's van Nederland door Chaseplane (forumnaam) gemaakt of is dat niet door gegaan?
-
millerman
- Donateur (3x)

Heb je het vliegtuigje niet gezien? Meermalen overgevlogen. Ook nog samen met de 2 Saabs die overvlogen.
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Ik heb zeker vliegtuigen gezien, maar ik wist niet of er iets voor de luchtfoto's bij vloog en welke dat dan was. 
Ben wel erg benieuwd, lijkt me schitterend om het ook van bovenaf te zien, vond die zweedse vlag overigens wel leuk gedaan.
Ben wel erg benieuwd, lijkt me schitterend om het ook van bovenaf te zien, vond die zweedse vlag overigens wel leuk gedaan.
-
travelmen
- Geregistreerd lid
Ik had meer Saabs op de luchtfoto verwacht.... Of zijn ze dit allemaal? 
-
millerman
- Donateur (3x)

Volgende keer even verder lezenmillerman schreef:Dat is in Trollhattan, even geduld nog voor de foto's uit Nederland!
De luchtfoto's uit Nederland komen nog, maak je geen zorgen. Daar zal zeker meer op te zien zijn.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Dit is een van de luchtfoto's van het #WeAreSaab evenement op vliegkamp Valkenburg.
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Re: luchtfoto's Outside Saab (Trollhättan + Valkenburg))
Schitterende foto!
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Nog meer luchtfoto's! Deze zijn van piloot Sjoerd Talsma. Hij vloog in de Saab Safir PH-RLA met wingtipcamera:

Sjoerd, ontzettend bedankt voor je deelname aan WeAreSaab Air Support, en de gemaakte foto's!
Many happy landings,
Roger

Sjoerd, ontzettend bedankt voor je deelname aan WeAreSaab Air Support, en de gemaakte foto's!
Many happy landings,
Roger
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

En hier de foto's van luchtfotograaf Herbert van Hulten, forummer chaseplane. Hij vloog mee in de gele Piper Cub:

Herbert, ontzettend bedankt voor het delen van bovenstaande unieke luchtopnames!
Many happy landings,
Roger

Herbert, ontzettend bedankt voor het delen van bovenstaande unieke luchtopnames!
Many happy landings,
Roger
-
millerman
- Donateur (3x)

Wow, fantastische foto's!
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Zo, die laatste foto's zijn echt gaaf!
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Kijk dat zijn facking vette plaatjes! mooi geschoten! Zie mijn auto overal opstaan
. Op een van de eerste zie ik ons zelf net instappen en volgens mij staat evo nog even bij ons!
-
odin1899
- Donateur

Zijn die foto's op het hoogtepunt geschoten? Ik tel circa. 800 SAABs op het platform. Dacht dat er meer waren (of waren het 200+ Caabs aan de andere kant van de hangaar?)